11 Mart 2014

MAC Media Lipstick


Günaydın! Çok uzun zamandır bende olan ve çok severek kullandığım bu rujun yazısını neden geciktirmişim, bilemedim. :) Kış henüz bitmemiş, sonundan yakalamışken; kış ideali, iddialı MAC Media için okumaya devam ediniz. :)


Media; Satin yapıda, koyu bordo ve hafif vişne içeren çok derin bir şarap rengi tam olarak! Bir kadeh şarabı nasıl görüyorsanız; işte Media!

Korkutucu geldiğini biliyorum ancak doğru kombinle ve doğru uygulamayla, Media, efsanevi bir güzelliğe sahip!

Satin yapıda olduğundan dudakları kuruluktan mahvolur hale getirmiyor ancak yine de hem koyu renk olmasından hem de açıkça çok nem veren bir yapıda olmadığından hafif bir nemlendiriciyi şart koşuyor.

Kalıcılığı; sürekli bir şeyler yiyip içtiğim halde hiç bozulmadan en az beş saat! Genelde beş altı saatten sonra hafifçe bir üzerinden geçiyorum ve sonrasında gece eve gelip silene kadar yerli yerinde kalacağından emin halde programıma devam ediyorum!

Pigmentasyonu ise inanılmaz!


Ben bu ruju, şu yazımda bahsettiğim Miss Ten 221 numaralı dudak kalemi ile kullanıyorum. Aslında bu kalem bile tam olarak Media'ya ait değil ancak en yakını bu. Henüz Media'ya birebir uygun dudak kalemini bulamadım ama bir dudak kalemi ile kullanmak şart!

Uygulamada dikkat edilmesi gereken diğer bir nokta; fırça kullanmak! Direkt de uygulama yapılabilir ancak çok dikkatli olmak gerekir ve çok uğraştırır. 

Son olarak en son dudaklarımın çevresine concealer geçip aydınlatıyorum. Sonuç inanılmaz!


Hemen aşağıda Media'nın bendeki duruşunu görebilir, bu ruju MAC mağazalarından yada www.maccosmetics.com.tr adresinden online olarak 50 tl'ye alabilirsiniz.


Herkese sevgiler! :)

6 yorum:

  1. Rengi gerçekten çok güzel ama bir o kadar da zor ve korkutan bir renk :) Size çok güzel olmuş ama güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim! :) Öyle görünüyor gerçekten ama duruşu harika! Bir cesaret aldıktan sonra aşk yaşamaya başlıyorsunuz! :))

      Sil
  2. ÇOKKK yakışmış canım :) bu renk bi ruju sade görüntü istiyorsak ne renk far ve allıkla kullanabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim! :) Kendi ten rengine yakın, mat bir farı (istersen hafif sedefli) tüm göz kapağına sürdükten sonra katlanma bölgesini koyultarak biraz derinlik katabilir, belirginleştirebilirsin gözlerini. Sonra ince bir eyeliner. Bol maskara. Bronzer ve sadece highlighter. :)
      Özellikle allık istiyorsan; daha çok sağlıklı cilt rengini sağlayacak, hafif allıklarla kombinlenmeli bence. Mesela çok hafif bir bebek pembesiyle (The Balm Down Boy) yada yine çok çok hafif, nötr duran mercan-şeftali bir allıkla (MAC Melba).

      Sil
  3. Ben de siparis ettim ilk bordo rujum olacak inan heyecanliyim:)cok yakismis size de. Yalniz kalem almadim kalemsiz uygulamayi deneyecegim imkansizca uygun bir kalem bulmaliyim acilen sanirim emily markada mevcutmus yakin bir renk.

    YanıtlaSil