8 Kasım 2014

CHANEL Soleil Tan de Chanel // Krem Bronzer // Makyaj Bazı


Herkese günaydın! 
Bir süredir merak ettiğim, birkaç ay önce de "makyajmidedin" kanalının sahibi sevgili Ayşegül'ün ballandıra ballandıra anlatmasıyla iyice iştaha geldiğim ve sonunda iki ay önce de sevgili Ayşegül'le beraber aldığım; son zamanların beni en çok heyecanlandıran ürünü olan ve hatta yakın zamanda hakkında bir kıyaslama videosu hazırladığım (burada); çok çok meşhur Chanel Soleil Tan de Chanel, blog arşivimde de bulunması amacıyla bugünkü konuğum. 


Sade ve şık klasik Chanel ambalajının cazibesinden sıyrıldıktan sonra detaylardan bahsetmem gerekirse; plastik ambalajda, 30 gr içeriğe sahip, kocaman bir ürün!


Açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü olan bu bronzer, sanmıyorum ki 18 ayda bitsin.. Genel yargı; iki seneden önce bu ürünün bitirilemeyeceği yönünde. :)


Hemen yukarıda görebileceğiniz gibi Chanel her türlü detayı düşünmüş ve ürünün ana kapağının altına bir de koruma kapağı yerleştirmiş. Bu sayede ürün hem daha geç kuruyacak hem de kirlenmeyecek.


Yapısı katı kremsi formda. Katı dediğim için sakın gözünüz korkmasın, sürümü tahmin edemeyeceğiniz kadar kolay. Pudra bitişli ve içindeki ince altın ışıltılar sayesinde çok canlı, aydınlık bir görünüm sağlıyor tende. 

 Rengi sıcak bir kahverengi. İçinde çok hafif turunculuk olsa da uygulaması, dağıtımı çok kolay olduğundan; rengi de tende sırıtmıyor. Beyaz tenliler de bu şekilde rahatlıkla kullanabiliyor. 


 Bu ürün hem bir bronzer hem de bir makyaj bazı. Güneş alerjim olması sebebiyle yazları bronzlaşmak benim için hayal. İşte tam bu noktada devreye bronzerlar giriyor. Sizler yaz aylarında brozlaştığınızda tüm yüzünüze; renginiz açıldığında ise yüzünüze sıcaklık vermek için bronzer olarak kullanabilirsiniz. 

Renginiz açıldıktan sonra, özellikle beyaz tenliyseniz, çok çok az bir miktar yüzünüze sıcaklık vermek için yeterli olacaktır. 


Uygulamada en severek kullandığım fırçalar Real Techniques'in Buffing Brush'ı ve Expert Face Brush'ı.


Hemen yukarıda dağıtılmamış haliyle ana rengi görebilirsiniz. Tabi ki siz iyice dağıtarak rengi hafifletebilir, homojen bir sonuç sağlayabilirsiniz.

Kontur için kullanmak isterseniz önerim hafif ve doğal bir kontürleme için kullanmanız yönünde olur çünkü keskin bir kontürleme için oldukça sıcak bir rengi var. Daha keskin kontürlemeler için, içinde daha çok grilik bulunan kahveleri tercih etmelisiniz.



Duruşunu o kadar seviyorum ki; çoğu zaman sadece bunu uyguluyorum. Üzerine allık uygulamıyorum.

Bu hafif çiçek kokulu, aydınlık duruşlu harika bronzerı Chanel kozmetik satan Sephora, Sevil ve Harvey Nichols mağazalarında 136 tl'ye bulabilirsiniz. Ülkemizde bulmak biraz sıkıntı olduğundan ve bu ürün ülkemizden çekileceği için bundan sonra bulmak daha da zor olacağından; ben aldığım mağazayı da buraya yazayım: Capitol Sephora. Ben alırken deposu mevcuttu. Düşünenler varsa önce oraya bir baksınlar. :)

Herkese sevgiler! :)


Not: Bu ürünü İstanbul seyahatimde aldım ve Mersin'e dönüp fotoğraflamayı bekleyemeden kullanmaya başladım. Bunun için lütfen kusura bakmayın. :)

3 yorum:

  1. Şulecim seni yeni izlemeye başladım( bu arada bir tek seni izliyorum :) Gerçekten çok beğendim. Ben senden daha uygun bütçeli makyaj ürünleriyle de makyaj videosu çekmeni ve bize tanıtmanı rica edicektim. Çok öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba seni yeni takip etmeye başladım okadar güzel makyajlar yapmışsın ki sana ve makyajlarına bayıldım:) ancak senden bir ricam var ben yuvarlak yüzlüyüm ve esmerim yanaklarıma kontür uygulamak istiyorum ama bir türlü uygun renk bulamıyorum uygun fiyatlı trde bulabileceğim kontür malzemesi önerisine ihtiyacım var umarım yardımcı olursun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba pembe makyaj cantam blog adresim başka bir adrese taşındı yeni profilimle de takipteyim youtube kanalını da burayı da :) sen de takibe alırsan çok sevinirim sevgiler http://blogkizsalseyler.blogspot.com ♥

    YanıtlaSil