20 Haziran 2013

SOLECRIN SPF 50+ GÜNEŞ KREMİ




Güneş kremleri her ne kadar çoğunlukla yazları akıllara düşse de yaz-kış kullanılması gereken çok önemli ürünler aslında. Ben de yaza yeni girdiğimiz bu zamanlarda, bir buçuk yıldır yaz-kış sürekli kullandığım güneş koruyucumdan bahsetmek istiyorum sizlere.

Iwostin'in Solecrin Waterproof Protective Emulsion SPF 50+ Güneş Kremi.

Bir cilt uzmanının önerisiyle kullanmaya başladım ve ürünü çok beğendim.

+Cilt üzerinde ağırlık yapmıyor ve yapış yapış bir hissi sürerken dahi olmuyor.
+Yoğun beyaz yapısı az da olsa kapatıcılık etkisi de gösteriyor.
+Yağsız ve suya dayanıklı yapısı da benim için artılarından.
+Hipoalerjenik özellik taşıdığı için benim cildimde bile herhangi bir problem oluşturmadı!
+Nemlendirici etkisini de çok beğendim, oldukça yeterli.
+Çok da bereketli bir ürün ayrıca! :) Çok ufak bir parça tüm yüz için yeterlidir ve bir tüp sizi çok uzun süre idare eder.

Çoğu zaman fondöten, pudra uygulamak yerine yalnızca bu kremi kullanıyorum. Az da olsa cilt rengimi düzenliyor. Zaten yazın yüzde ağırlık bırakacak ürünler çok çekilmez oluyor.


Ben üründe herhangi eksi bir yön göremedim bir buçuk yıldır :) Gayet iyi bir güneş koruyucu.

Ürünün kendi açıklaması da şöyle;
+UVA ve UVB ışınlarına karşı çok yüksek koruma sağlar.
+UV radyasyonunu % 95 üzerinde bloklar.
+DNA ve cilt hücrelerini koruyarak, foto yaşlanmayı engeller.
+Hiperpigmentasyon (melanoderma geliştirme) ve deri yaralanmaları önler.
+Güneş ışığına karşı doğal savunma sistemini güçlendirir.
+Serbest radikallerin faaliyetine karşı koruma sağlar.
+Kolayca cilt üzerinde yayılır.
+Güvenli mineral ve kimyasal filtreler bileşimi içerir.
+Su geçirmez.
+Cilt üzerinde beyaz film bırakmaz.

Özenle tavsiye ederim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder