17 Haziran 2014

FLORMAR Eyebrow Pencil (401)



Günaydınlar! 
Bildiğiniz üzere ben, kaş konusunda oldukça mağdur bir insanım. Kaşlarım yok denecek kadar az. Bir de çok açık bir renge sahip olunca; kaşlarımı hem dolu hem doğal hem de doğru renkte göstermek zor oluyor. Kaş ürünlerinde de hep en çık renklere gidiyorum. Fakat çoğu markada, en açık renklerin içinde hep kızıllık oluyor maalesef (Bakınız Rimmel London eyebrow Pencil 002-Hazel). Benim ihtiyacım olansa küllü tonlar.


Şurada yazısını yazdığım Essence'in Eyebrow Style Set'ini ne kadar sevdiğimi bilmeyen yok. Fakat havalar ısındıkça, pudra formdaki ürünlerden kalem ürünlere geçiş yapıyorum. Senelerdir en sevdiğim kaş kalemi olan, kaşlarımla birebir uyum sağlayan kaş kalemim Flormar'ın Eyebrow Pencil'larından 401 numara. 


Önce kapağından başlayayım. Kapağının üzerinde uygulamadan önce ve sonra kaşlarınızı tarayabilmeniz için; sık ve sert kıllardan oluşmuş fırçası var. Bu fırçayı çok beğeniyorum, oldukça kullanışlı.


Ürüne gelecek olursak; yapı olarak, ne çok sert ne çok yumuşak. Sürümü çok çok rahat ve kolay. Kalıcılığı çok başarılı. Sabah erkenden sürüyorum, akşamüstü "belki" tazeliyorum.

Rengi ise hemen aşağıda gördüğünüz gibi; çok soft, sarışınlara ve beyaz tenlilere uygun "açık küllü bir kahve".


Kaş kalemi uygularken;
- Öncesinde kaşlarınızı taramalısınız.
- Kalemin ucu iyice açık olmalı.
- Çok bastırmadan uygulanmalı.
- Sonrasında da kaşlarınız mutlaka taranmalı ve daha homojen bir sonuç sağlamalısınız.

Bu kalemi senelerdir severek kullanıyorum. Kışları Essence'in kaş kitine dönüyorum, yazlarıysa Flormar'ın kalemine. Fiyatı da oldukça makul; 5,50 tl. Watsons, Gratis mağazalarından ve Flormar'ın kendi standından bu ürüne ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)



1 yorum:

  1. Bunun bir koyu tonunu da ben kullanıyorum, özellikle kalıcılığını çok sevdim. :)

    YanıtlaSil