25 Ekim 2014

Make Up For Ever Smoky Extravagant Mascara



Yaklaşık iki aylık bir aranın ardından herkese yeniden merhaba! Blog yazmayı o kadar özlemişim ki, anlatamam!

Geçenlerde Instagram'dan (instagram: sulekaraok) paylaştığım bu maskarayı, bugün tanıtma zamanı.

Arkadaşımla kahve içmek için buluştuk. Sarılıp öpüştükten sonra henüz kahve bile almadan, elindeki poşeti gösterip "Sana sormadan aldıım!" dedi; ben bastım kahkahayı. :)) Neymiş o diye poşete bir baktım ki; bu maskara! Fiyatını da öğrenince doğru Sephora'ya. Kahveyi yarım saat erteledik. :))


Daha önce MUFE'den hiç maskara denememiştim. Alır almaz bir heves kullanmaya başladım.

Maskaradan beklentiler kişiye göre çok değişkendir. Ben kirpiklerde uzunluk ve kıvrıklık bakımından şanslı olduğumdan; bir maskaradan en büyük bekletim "hacim".


Çok kısa ve öz haliyle düşüncelerimi sıralıyorum.

- Simsiyah bir rengi var.
- Koni şeklindeki büyük fırçası uygulama zorluğu çıkarır diye düşünüyorken, işe yarar olması ağır bastı. El alışkanlığı kazandıkça da zorluk falan kalmadı ortada.
- Kirpikleri çok etkili sayılmayacak kadar uzatıyor, fakat uzatmadaki performansına fark atacak kadar hacim sağlıyor. Verdiği hacimi gerçekten çok beğendim.
- Kirpiklerinizde olduğu süre boyunca kesinlikle akma, dökülme problemi yaşatmıyor. 
- Siz temizleyene kadar sizinle ve buna karşılık temizlemesi güç değil.
- Tek katta günlük kullanıma çok uygun. Birkaç kat geçerseniz gece makyajınızı da rahatlıkla taşıyabilir.

Hakkında söyleyebileceğim tek bir eksisi var; alt kirpikler için uygun bir maskara değil. Ben genel olarak alt kirpiklerime de mutlaka maskara geçerim ve bunun için ayrıca bir alt kirpik maskarası kullanmak yerine elimdeki maskara ile devam ederim. Fakat Smokey Extravagant alt kirpiklerde çok başarısız oldu. Üst kirpiklerdeki simsiyah rengi alt kirpiklerde nereye gitti anlamadım. 


Hemen aşağıdaki iki fotoğrafta tek kat uygulanmış halini görebilirsiniz.



Aşağıdaki fotoğraflarda da iki kat uygulanmış halini..



Açıkçası beğendim bu maskarayı. Ancak gönlümün sultanı Deborah 24 ORE Absolute Volume Mascara'yı geçebildi mi? Hayır. Deborah'ı yerinden edemedi.

Sizler de denemek isterseniz, ne kadar süre için daha devam edeceğini bilmediğim bu sebepten acele etmenizi önereceğim; bu 5 ml'lik mini boyu 29 tl'ye Sephora mağazalarında satışta. Tam boyu 7 ml, 60 yada 65 tl.

Herkese sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder