24 Eylül 2015

NARS Audacious Lipstick / Leslie

Konu kırmızı ruj olunca sanmıyorum ki hiç bir kadın dikkat kesilmesin. :) Kendimi ne zaman daha dişi, daha güçlü hissetmek istesem elim koyu rujlara gidiyor. Kemik yada taupe farlar, bol maskara (çünkü güçlü kirpikler de en büyük makyaj zevklerimden biri) ve bold ruj.


Nars Audocius serisi uzun zamandır aklımda olan fakat bir türlü sırayı getiremediğim bir noktaydı. Elimde bold rujlarım da, ruj olarak kullandığım dudak kalemlerim de var. Fakat hiçbirini günlük kullandığımda rahat edemiyorum. Çünkü hepsinin yapısı mat ve hem mat hem koyu rujlar günlük kullanımda kadını yorar. :) Günlük kullanabileceğim koyu kırmızı/kiremit bir ruj almaya karar verdim ve şanslı markayı da Nars olarak seçtim! 

Kafama bir şey taktığımı farkettiklerinde etrafımdaki insanlar genelde gülmeye başlarlar. Sonuçlanana kadar odak noktam o olur ve hiç susmam, bıdır bıdır aklıma takılanları anlatır dururum çünkü. :)) Akşam karar verdim ve bu kez kendime de işkence etmemek için sabah Nars’a gitmek üzere gözlerimi huzurla kapadım. :)) 


Sabah Özkan’la beraber bir arkadaşımızla buluşacaktık. Tabi ki içsel navigasyonum Nars’a yakın mekanları tespit ediyordu yalnızca ve onları Nişantaşı’na gitmek için ikna ettim. Soluğu “Bir dakikacık şurada bir yere uğrayacağım, gidelim mi?” diyerek Nars’ta aldım! :) Evet, erkekleri de Nars’a soktum ve hatta fikirlerini aldım. Bence onların da hoşuna gitti bu durum, öyle sezdim. :) O dakikaları Snapchat’ten de paylaşmıştım, bu arada Snapchat kullanıcı adım “sulekaraok” .

Bir kaç denemeden sonra Leslie’de karar kıldım. Leslie tam olarak koyu kiremit kırmızı ve çok karakteristik bir renk. Nars’ın Audocius koleksiyonunun tamamının yapısı yarı mat ve bu günlük kullanım için benim en sevdiğim doku. Kremsi ve yarı mat yapısı sayesinde sürümü çok kolay. Pigmentasyonu çok yüksek bir ruj. 


Ambalaj olarak çok cool ve etkileyici bir sunuma sahip oluşu beni yapısı ve renginden sonra cezbeden üçüncü bir nokta oldu. Keskin köşeli dikdörtgen tüpte, kapağın iki yüzünü saracak şekilde marka adı yazıyor. Kapağın mıknatıslı oluşu çok büyük bir kullanışlılık sağlamış. Totalde sevmediğim tek nokta ambalajın parmak izi tutuyor olmasından kaynaklı çabuk kirlenmeye meyilli oluşu. :( Evet o kadar hayranlıkla ve yüksek bir ücret ödeyerek aldıktan sonra bunu yaşamayı kimse istemez. 


Leslie'yi genelde hafif göz makyajlarıyla kullanmayı seviyorum çünkü Leslie ön planda çok başarılı görünüyor. Yine de yerine göre smokey gözlerle de kullanmaktan keyif alıyorum çünkü vişneye değil, kiremite doğru gittiği için rengi; makyajın tamamıyla çok uyumlu bir görünüm sağlıyor.


Aldığım günden beri elimden düşmüyor ve normalde her gün aynı makyaj, bende “her günüm aynıymış” etkisi yaratırken; Leslie ile her günüm ayrı keyifli bu sıralar. :)

Sonbahara da giriyorken, bir süre daha Leslie ile yakın samimiyetimiz devam edecek gibi görünüyor. :)

Nars Audocius serisinin her bir ruju 95 TL. Ben Nişantaşı City's AVM'deki Nars mağazasından satın aldım.

Sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder