19 Temmuz 2013

Clarins - Younger Longer Balm


Herkese günaydın! Bugün sizlere bir cilt mucizesinden daha bahsetmek istiyorum. Clarins, Younger Longer Balm.

Clarins yetkililerinin, sağlıklı ışıl ışıl çocuk cildinden esinlenerek geliştirdiği bu ürün; kılcal damarların ve sinir uçların beslenmesini, yenilenmesini ve korunmasını sağlayan bir formüle sahip.

Haftada üç gece kullanılmalı. Diğer günlerde kendi nemlendiricinizle (gece kreminizle) dönüşümlü olarak kullanmalısınız.

Bir "Anti-Aging" ürünü olan bu balm, aslında kategorisinden kaynaklı 25 yaş ve üzeri grup için çok daha uygun. Fakat ben "Şurada 25'e ne kaldı ki!" diyerek :)) Çok yorgun olduğum zamanlarda, cildimi yorgun hissettiğimde, neme ihtiyaç duyduğumu düşündüğümde yada cildimde bir şeylerin ters gittiğini düşündüğümde o hafta boyunca 3 gece kullanıyorum bu ürünü. Kısa süreli kullanımlarda bile inanılmaz etkisini görüyorum! Sabahları daha dinç ve yumuşacık bir ciltle uyanıyorum. Genelde uykudan uyandığımız zaman hepimizin cildinde bir bebeksilik vardır. İşte o yumuşaklık, bu balmı kullandığım zamanlarda yüzümden hiç eksik olmuyor.


Uygulama şekline gelince, Clarins'in pek çok ürünü gibi bu ürünün de özel bir uygulama yöntemi var. Hemen aşağıda paylaştığım "Youth Stimulating Application Method" ile uygulanması gerek. 

Herkese cildinden o bebeksiliğin eksik olmayacağı günler diliyorum! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder