10 Mayıs 2014

MUA (Makeup Academy) Pearl Eyeshadow Shade-12


Günaydın! :)

Hemen kahvenizi hazırlayıp gelin çünkü bugün çok keyifli bir fardan bahsedeceğim sizlere! :)

Blog, Youtube ve Instagram aracılığıyla tanıştığım sevgili Esra, artık benim canımın içi arkadaşlarımdan biri! Bloga ve kanala başladığıma en çok bu sebepten seviniyorum. O kadar güzel insanlarla tanıştım ki; her şeye daha olumlu bakmaya başladım. Kocaman bir ailem oldu resmen! Üzüldüğümde, sevindiğimde benimle olan, tertemiz insanlarla tanıştım... Hepinizi gerçekten çok seviyorum!

Duygusallıktan çıkıp fara dönüyorum... :)) Canım arkadaşım Esra, bir gün bana bir kargo gönderdi. Instagram'da da paylaşmıştım fotoğrafını. Hayatımda aldığım en "her detayı düşünülmüş" kargoydu. Bu far da, o kargodan çıkan hediyelerden biri. :)


Şeffaf kapaklı, 2 gramlık minik bir kapta gelen bu far; çok başarılı duochrome farlardan biri. Yeşil, kahve ve kızıl-mürdüm renklerinden oluşuyor. 
Oldukça yumuşak yapıda ve hiç tozutmuyor. 
Uygulaması oldukça kolay ve pigmentasyonu çok çok yüksek. 
Kabındaki hali metalik koyu bir yeşil gibi dursa da; dağıttıkça kızıllar ve mürdümler ortaya çıkıyor. Ne kadar dağıtırsanız; renk o kadar kızıllaşıyor.


Bazsız bile çok yüksek pigmentasyona ve kalıcılığa sahip. Çok çok yağlı göz kapaklarınız yoksa, birikme yapmıyor.

Size tanıdık geldi mi bilmiyorum ama bu far, MAC'in Club isimli farına dupe gösterilen farlardan biri. Club'a göre daha koyu bir yeşile sahip ve dağıtma işleminden sonra daha yoğun kızıl ve mürdümler ortaya çıkıyor. Ve bence, Club'dan daha başarılı bir far! :)

Hemen aşağıda elimin üzerindeki swatchlarını görebilirsiniz.
Buraya tıklayarak da bu farı kullanarak yaptığım "Mezuniyet Makyajını" izleyebilirsiniz. :)


MUA ürünlerini Türkiye'de online satış yapan hesaplardan bulabilirsiniz. Bana hediye olduğundan, bu farın fiyatı hakkında bir fikrim yok maalesef.

Bulduğunuz yerde kaçırmayın diyebileceğim enfes farlardan biri!

Herkese keyifli hafta sonları diliyorum! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder