6 Mayıs 2014

NYX Blush (Mauve)


Günaydın! 

Bugün aylardır sahip olduğum ve çok severek kullandığım halde yazısını neden yazmadığımı bilemediğim bir allıkla karşınızdayım! :) Bugüne kısmetmiş diyor ve başlıyorum. :)


Birkaç ay önce toplu halde bir BeautyJoint alışverişi yapmıştım. O alışverişimde Nyx'ten iki allık sipariş etmiştim. İki allıktan biri olan Taupe için buraya tıklayınız, Mauve için okumaya devam ediniz. :)


Mauve, aslında isminden biraz uzak bir renge sahip bir allık. Tam olarak "içinde çok hafif leylaklık barındıran, pembe ağırlıklı bir gül kurusu". Mat yapıda ve sıcak alt tonlu. 

Biraz tozutma problemi olması dışında başka hiçbir sorunu yok.
Pigmentasyonu gayet yerinde. Kalıcılığı The Balm allıklardan bir tık aşağıda. Fakat 4 gramlık minik paketi sayesinde çantada çok rahat taşınabilir, dolayısıyla rahatlıkla tazelenebilir. :)


Günlük olarak rahatlıkla kullanılacak bir allık olmanın yanı sıra; yoğun göz makyajları uyguladığınız makyajlarda da yanaklara canlılık vermek için tercih edilebilir.
Demem o ki; pigmentasyonu yerinde olmasına rağmen; renk itibariyle çok "ben buradayım!" diyen bir allık değil. Etkisini daha çok "yanaklara canlılık vermek" olarak anlatabilirim. :)

Bu sebeple her türlü makyajda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir renk. Kıştansa, yaza ve bahara daha çok yakıştırdığım bir allık.



Mauve'u, BeautyJoint adlı siteden 5 dolara almıştım. Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)


1 yorum:

  1. nyx in allıklarından uçuk pembe olan natural rengine göz koydum bu günlerde boynerde var sanıyorum ama bu da çok hoş bir renkmiş

    YanıtlaSil