2 Mayıs 2014

Sephora Lipstick (Natural Pink)


Herkese günaydın! 

Bu sıralar okulda inanılmaz bir yoğunluk yaşıyorum; makaleler, çeviriler, sunumlar... Sınavlar bitti ama yoğunluk hala devam ediyor. Bu yoğunluğa biraz renk vermek adına bugün keyifli bir yazı hazırlamak istedim. :)

Sephora'nın rujlarından Natural Pink.


Sephora kış indiriminden 10 tl'ye aldığım bu ruju, alırken deneme şansım olmadı. Ambalajı kapalıydı ve testerı yoktu. Ben de arkasına bakarak renk tercihi yaptım. Arkasında görünene göre, tok bir gül kurusu bekliyordum. Ve oldukça oluk, net bir renk.

Beklentimin tam tersi bir rujla karşılaştım. :) Sakın hayal kırıklığı yaşadığım anlaşılmasın. Yine de çok beğendim. :) Hemen incelemeye başlayalım. 


Yapı olarak Mac Lustre'a çok benzeyen bir yapısı var. Dudakları gayet nemlendiriyor. Çok renk vermiyor ve hafif bir parlaklığa sahip. Sürümü de haliyle çok rahat. Fakat kalıcılığı pek iyi değil. Mac Lustre rujlardan da az bir kalıcılığı var. Ortalama bir iki saat sonra tazelemek gerekiyor. 


Rengiyse; içinde minik minik renkli ışıltılar barındıran kahve alt tonlu bir gül kurusu. 


Günlük kullanımda oldukça kullanışlı ve rahat bir ruj. Kokusu ise çok hoş! Şekerli! :) 


Beklediğimden çok farklı bir rujla karşılaşmış olsam da çok sevdim! Severek kullanıyorum! :)

Bu güzel yazının ardından hepinize keyifli bir gün diliyor, ben sunuma gidiyorum! :) 
Bana şans dileyin! :)

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder