3 Temmuz 2014

URBAN DECAY Primer Potion Göz Makyajı Bazı



Merhabalar! Geçenlerde şurada yazısını yazdığım Urban Decay Naked paletten çıkan Primer Potion üzerine ayrı bir yazı yazmayı planladığımı söylemiştim. Primer Potion, tüm dünyada youtuber, blogger ve makyaj artistlerince çok sevilen ve övülen bir baz olduğundan; paletin yanında da gelmiş olsa, ayrıca bir yazı hazırlamak istedim.

Paletin yanında geldiğinden bendeki boyu mini, 3,7 ml. Ancak epey bereketli, çok uzun zamandır kullanmama rağmen hala bitiremedim. Bendeki serinin "orjinal" bazı, yani renksiz olanı. An itibariyle piyasada "Eden, Greed, Original ve  Sin" olmak üzere dört çeşit Urban Decay Primer Potion baz bulabilirsiniz.


Hafif yağlı göz kapaklarıma, göz makyajıma başlamadan uygulayıp; yaklaşık 30-40 sn kadar bekledikten sonra makyaja geçiyorum. Sabah 8'de yaptığım göz makyajım, akşam 7'de 8'de hala ilk andaki gibi capcanlı ve yerinde duruyor.Göz kapağımda farların birikmesini, çizgilenmesini de tamamen engelliyor. Uygulamayı genelde parmaklarımla yapıyorum.

Göz kapaklarım dışında, eğer ki göz altımda da makyaja devam edeceksem; alt kirpik diplerime de bazdan uyguluyorum. Göz kapaklarımdaki performansını aynı şekilde kirpik diplerimde de gösteriyor.

Memnun kaldığım ve sevdiğim bazlardan biri oldu. Ülkemiz adına ulaşımı daha kolay olsaydı, kesinlikle tercih edebileceğim bir baz. Ancak şu an için ve hatta bir süredir+bir süre daha; The Balm'ın Put A Lid On It bazı favorimdir (yazısı için tıktık). 

Dönem dönem ülkemize gelen Primer Potionları, Sephora mağazalarından bulabilirsiniz.

Herkese sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder