10 Temmuz 2014

WET'N WILD Color Icon Glitter Single "Brass"


Merhabalar! Bugün sizlere, raflarda görür görmez ışıltısıyla başımı döndüren ve beni cezbeden bir üründen bahsedeceğim! :)

Wet'n Wild'ın Color Icon serisinin Glitterlar'ından Brass, altın rengi bir glitter. Simlerin çok net belli olduğu, jel formlu bir ürün. Jel formu dolayısıyla, toz formdakiler kadar dökülme-saçılma yaşamıyorsunuz. 


Uygulamayı parmaklarınızı kullanarak yapabilirsiniz. Eğer fırça kullanmak isterseniz; mutlaka sert kıllardan oluşan minik bir fırça kullanmalısınız. 

Bu ürün, yalnızca göz kapağında değil; vücutta da kullanılabiliyor. Eğer özel zamanlarda (davetlerde, düğünlerde vs) dekoltenizde ışıltı seviyorsanız, bu ürünü kullanabilirsiniz.



Belirtmeliyim ki; temizlemesi biraz zahmetli. Neticede "sim" ve defalarca yıkasanız, silseniz de tam olarak temizlemeniz mümkün olmayabiliyor.

Ben bu glitterı, bulaşma ihtimalini en aza indirmek için; makyajımı tamamladıktan sonra en son adım olarak uyguluyorum. Genelde özel zamanlarda, gece makyajlarımda kullanıyorum. Bronz bir farı tüm göz kapağıma uyguladıktan sonra katlanma bölgesini acı bir kahveyle gölgelendiriyorum ve parmaklarımla "hafifçe" ışıltı ekliyorum. Eyeliner ve rimel .. Göz makyajı tamamdır. Glitter zaten yoğun ve belirgin bir ürün olduğundan, zemini olabildiğince sade tutmayı seviyorum.

Bu ürüne Gratis mağazalarından, "yanlış hatırlamıyorsam" 5,90 tl'te sahip olabilirsiniz.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder