19 Şubat 2014

CLARINS Beauty Flash Balm


Marhabalar! Çook uzun zamandır istediğim ancak bir türlü ulaşamadığım bu güzel ürüne, yine canım arkadaşım İpek sayesinde kavuştum! Yurt dışına çıkan bir tanıdığına aldırmış İpek bu ürünü ve alan kişi de aşağıda görüldüğü gibi 50 ml'lik iki tüpün bulunduğu bir paket halinde almış. Biri İpek'in biri benim! :) Canım arkadaşım! Tekrar teşekkür ediyorum buradan da! :)


Clarins Beauty Flash Balm, makyajınızın uzun süre sabit kalmasını sağlayan ancak pek çok bazın yapamadığı şekilde cildi nemlendiren ve canlı görünmesini sağlayan bir makyaj bazı. Pek çoğunuz Lisa Elridge'i biliyorsunuzdur. Ben bu ürünü onun sayesinde tanıdım ve onun da hayran olması sebebiyle bu ürüne vuruldum.


Ürünün uygulanmasının özel bir yöntemi var. Fındık büyüklüğünde ürün alıp, yüzünüze nokta nokta koyup, tampon hareketlerle ürünü yedirmek. Kesinlikle dairesel hareketlerle yuvarlaya yuvarlaya ürün uygulanmamalı. Tampon hareketlerle ürün uygulandıktan sonra çok beklemeden fondöteni uygulamak gerek. 


Çok başarılı ve vaat ettiklerini yerine getiren bir makyaj bazı. Bu ürün ayrıca maske olarak da kullanılabiliyor; yine cildi aydınlatmak, canlılık katmak amacıyla. Ama ben maske olarak kullanmaya kıyamıyorum. :) 


Free Shoplardan yada yurt dışından bulduğunuz an kapın diyorum! :)
Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder