14 Şubat 2014

MAC Melba Blush


Günaydınlar!

Dün biraz rahatsız olmam sebebiyle yazımı içime sinerek hazırlayamadığımdan yayınlamak da istemedim. Ama bir günlük ara bile beni rahatsız ettiği için hemen geri döndüm! :)

Bugün, çok severek kullandığım bir allıktan bahsedip günü daha neşeli hale getirmek istedim. :)


MAC Melba, tamamen mat yapıda bir allık. Rengi şeftali-mercan olarak tanımlanıyor. İki ton da o kadar eşit miktarda harmanlanmış ki; yanakta çok nötr ve sağlıklı bir duruş sağlıyor. Bu sebepten her tene gideceğini düşünüyorum.

Uygulaması çok kolay ve pigmentasyonu harika! Ben genelde Real Techniques'in allık fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum. Fırçanın yapısı sebebiyle zaten ne çeşit allığı uygularsanız uygulayın doğal bir sonuç sağlıyor. Bu sebepten bu ikiliyi de birbirine çok yakıştırdım! :)

Bu arada yeri gelmişken küçük bir haber; Real Techniques fırçalar, artık ülkemizde Migros mağazalarında satılıyor! Geçtiğimiz hafta satışları başladı ve Türkiye'deki her şubeye yavaş yavaş ürün dağıtımı yapılıyor. Fiyatlar da korkulanın aksine oldukça makul geldi! :) Tekli fırçalar 28-35 tl arası. Setler 65-85 tl arası. Hepimizin gözü aydın! :)


Geri dönelim Melba'ya. Sağlıklı duruş sağlayan, nötr rengi sayesinde her tarz makyajla da harika oluyor!


Kalıcılığının açıkça bir iki saat daha uzun olmasını bekliyordum ama 5 saat de gayet yeterli aslında. 

Eğer tüm gün, sabahtan akşama kadar dışarıda kalacaksanız öğleden sonra bir tazeleme gerektirebilir. Pek de bir külfeti yok yani! :)


İyi ki almışım dediğim allıklardan biri. Çok çok severek kullanıyorum.



6 gr ürün içeriğiyle 68 tl fiyata sahip olan Melba'yı, MAC mağazalarından ve online MAC Store'dan bulabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)

2 yorum: