11 Şubat 2014

MAYBELLINE Feel Pink Lipstick


Herkese günaydın! Siz bu yazıyı okurken ben çoktan.. kalkmış, hazırlanmış, kahvaltımı yapmış, okula varmış, derse girmiş ve hatta dersin ilk arasına çıkmak üzere olacağım! :) Bu sebepten benim için de günü keyiflendirecek bir yazı yazmak istedim. Aslında bugünün konuğu, Haziran 2013'ten beri benimle ama neden yazısını hala yazmamışım, hiç bilemedim. Yine de.. Ne demişler; geç olsun güç olmasın! :)

İşte karşınızda Feel Pink! :)


Ruj konusunda favori tonlarım; doğal pembeler, çıplak dudaklar (nude) ve kırmızılar-bordolar. Mürdümler daha sonra geliyor. Fuşyalar biraz daha geri planda benim için. Coral tonlarsa son tercihim..


Maybelline, Color Sensetional serisi ile kendi bünyesinde büyük bir adım atarak oldukça büyük bir başarı sağladı. 

Color Sensetional serisinin tamamı kremsi yapıda ve dudağa nem veriyor. Tabi ki bu nem, dudağın tüm nem ihtiyacını karşılayacak kadar değil. Mat, sedefli ve simli olmak üzere üç grupta rujları. 


Bugünün pek sevgili konuğu 162-Feel Pink, mat yapıda. Kremsi ve yeterli miktarda nem sağlayan bir yapısı var. Rengini tanımlamak bana nedense biraz zor geldi. Pembenin en doğal hali demekten başka bir tarif bulamıyorum. Aslında adı da kendini tam tarif ediyor! :)


Yaz-kış favorilerimden olan Feel Pink, indirimsiz fiyatı (sanıyorum) 20 tl'ye Watsons ve Gratis mağazalarında.

Hemen aşağıda bendeki duruşunu görebilirsiniz.



Herkese dinamik bir gün diliyorum! :)

3 yorum:

  1. Merhaba :) bugun gittim ve aldım bu ruju gercekten cok güzel cok doğal bir rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize! :) Güle güle kullanın! :)

      Sil