5 Şubat 2014

RIMMEL LONDON Eyebrow Pencil (002-Hazel)


Merhabalar! En son Flormar'ın kaş kalemini uzun süreler kullanmış ve memnun kaldığım halde yeni bir kaş kalemi denemek istiyordum.

Geçenlerde Watsons'a uğradığımda "Bir de Rimmel'inkini deneyeyim" dedim, 002-Hazel rengini kaptım ve doğru kasaya... 


002-Hazel serinin en açık rengi. Alırken mağaza spotlarından fark edememişim; maalesef ki içinde kızıllık varmış. Haliyle bana hiç olmadı. 


Genel olarak başlığındaki fırçası gayet kullanışlı. Sürümü oldukça kolay. Kalıcılığını beğendim. Elinizle düzelttiğinizde çıkmıyor, akmıyor. 


Hemen aşağıdaki swatchta da her ne kadar kızıllığı belli olmasa da kaşlarda bundan çok daha farklı, epey kızıl duruyor.


Saçıyla uyumunu düşünerek içinde kızıllık barındıran bir kaş kalemi arayanlarınız varsa; Watsons mağazalarından bu kaleme bakabilirler. İndirimsiz fiyatı 7 yada 8 lira.

Herkese sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder