10 Nisan 2014

INGLOT Pure Pigment Eye Shadow (623)


Herkese merhaba! 

Daha önce birkaç rengini daha tanıttığım Inglot pigmentlerden sora gümüş rengine geldi!


Daha önce detaylı anlatmış olduğumdan, bu yazımda ambalajından kısaca bahsedeceğim.

Minik yuvarlak bir kavanozda geliyor ürün. Siyah plastik kapağı çevirip açtıktan sonra altında herhangi bir koruma kapağı yok, direkt ürüne ulaşıyorsunuz. Pigmentleri kullanırken genelde kullanacağımız kadarını kapağa döküp, kapaktan alarak kullanırız. Bunu sağlamak için de ana kapağın altına delikli delikli koruma kapağı koyarlar. Inglot pigmentlerde koruma kapağı olmadığından, miktarı ayarlarken biraz dikkatli olmak gerek.


Ürün net 2 gr içeriğe sahip. Ben Inglot pigmentleri oldukça kaliteli buluyor ve çok seviyorum!


 Hemen yukarıda ve aşağıda rengi net olarak görebilirsiniz. 

Ben, yalnızca Inglot için değil, genel olarak tüm pigmentleri fırçamı ıslatarak uyguluyorum. Bu, ürünün dökülmesini, dağılmasını engelliyor, zemine iyice tutunmasını sağlıyor ve rengini daha çok ortaya çıkarıyor. 


Göz makyajını ve dolayısıyla pigmentleri bir ayrı seviyorum!

Bu ürünü www.1v1y.com adlı siteden denk geldiğim Inglot kampanyasından 17,99 tl'ye aldım.

Inglot'un diğer pigment yazıları için lütfen buraya, buraya ve buraya tıklayınız.

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder