5 Nisan 2014

SIGMA E40 Tapared Blending Brush


Herkese günaydın! 

Kullanmaktan çok keyif aldığım fırçalardan biri olan Sigma E40'ı sizlere de anlatmazsam olmazdı! :)


Yuvarlak başlangıca ve simsiyah uzun kıllara sahip bu fırça; bir karıştırma fırçası. Fakat MAC 217 yada Sigma E25, E35 gibi belirginleştirme özelliğine sahip değil; yalnızca iyice harmanlama görevine sahip. Bunun nedeni kılların çok uzun ve dağınık olması. Geniş bir alana hitap ettiği için belirginleştirme işlemi pek de E40'a göre değil.

İyice harmanlamanın yanı sıra, benim kullanmaktan çok çok keyif aldığım diğer iki özelliğiyse; highlighter ve kontur uygulaması! Kesinlikle çok çok başarılı buluyorum! Highlighter için biçilmiş kaftan olmakla beraber, daha keskin ve net konturlerde de vazgeçilmezim kendisi! Tipik bir kontur fırçasına nazaran daha net bir ifade belirliyor.


Yıkaması, kuruması oldukça kolay. İlk zamanlar için tek eksisi; yıkarken tek tük kıl döküyor olması idi. Fakat kısa sürede bu dökülme duruyor ve kıllar sabitleniyor. Bu sebepten çok dert edilecek bir durum olarak görmüyorum ben bu dökülmeleri.

Sigma E40'a buraya tıklayarak Sigme Beauty'nin resmi sitesinden 14 dolara sipariş verebilirsiniz. 

Herkese cıvıl cıvıl haftasonları diliyorum! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder