4 Nisan 2014

SIGMA P88 Precision Flat Angled Brush


Herkese günaydın! :)

İşte huzurlarınızda; aldığım ilk bir ay hiç sevemediğim, çok kullanışsız bulduğum; fakat sonraları fikrimi değiştiren ve hatta son zamanlarda her gün kullandığım ve gün be gün daha çok sevdiğim bir fırçadan bahsedeceğim sizlere!

Sigma P88!


Her Sigma fırça gibi kalın bir sapı var. Kılların başlangıcı tamamen yuvarlak. Sık, kısa, orta sertlikte kıllara sahip bu fırçanın ayrıca çok net bir kesik açısı var.

Yıkaması, temizlenmesi ve kuruması gayet kolay ve pratik.

Fırça elime ulaştığı ilk dönem concealer ve corrector uygulamak için kullandım fırçayı. İlk gün göz altlarımda pul pul bir sonuç bıraktı. "Belki de göz altlarım çok kuruydu." dedim ve birkaç gün boyunca göz altı grubu için hep bu fırçayı denedim. Fakat sonuç bir türlü beni cezbetmedi.

Sonra bir dönem kaldırdım kenara. Elim hiç gitmedi, hiç kullanmadım. Sonra ne olduysa geçenlerde, elmacık kemiklerimin altına kontür yapacağım zaman aklıma bu fırça geldi! Kesik açısı sayesinde tam oturur; hem net hem de ideal kalınlıkta bir çizgi çekebilir ve sonra onu dağıtırım diye düşündüm. Yine de bir şüphe ile fırçayı elime aldım ... Alış o alış!

Günlerdir kontür için yalnızca bu fırçayı kullanıyorum!


Göz altı grubu için memnun kalamadım. Çünkü yalnızca likit ürünlerde sonucu hoş. Krem farlar için uygun bir kıl yapısına sahip olsa da göz kapağına uygun bir büyüklüğü olmadığından, krem farlarda da sınıfta kaldı.

Fakat konturde ... Kesinlikle son zamanlarımın favorisi ve muhtemelen çok uzun süreler daha öyle kalacak! :)

Ben Sigma fırçalarımı www.sigmabeauty.com adresinden ulaşıyorum. Bu fırça için buraya tıklayabilir ve 18 dolara bu fırçaya sahip olabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder