21 Mart 2014

AVON Kaş ve Kirpik Fırçası


Merhabalar! :)

Avon'un yeni koleksiyonundan kaş ve kirpik fırçası, itiraf ediyorum; benim ilk kaş ve kirpik fırçam! :)

Daha öncesinde kaşlarım için her zaman, kaş kalemlerinin fırçalarını kullandım. Kalemler bitse dahi fırçalar uzun süre işimi gördü. Kirpiklerim içinse bir fırçaya hiç ihtiyaç duymadım.

Ancak yeni koleksiyondan diğer fırçaları sipariş ederken "Bunu da ekleyeyim, bir tane de olsun artık." dedim ve aldım! :)


Çok özel ve muadillerinden ciddi farkla ayrılacak bir fırça tipi olduğunu düşünmüyorum. Bu sebepten siz hangi kaş ve kirpik fırçasını alırsanız alın, aynı işi görecektir. Yine de söylemek gerekirse, ben bu fırçadan memnunum.

Avon kataloğundan indirimli fiyatıyla 5 tl'ye almıştım.

Herkese keyifli Cumalar! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder