22 Mart 2014

MAYBELLINE Color Tattoo Krem Far: "65 - Pink Gold"


Herkese merhaba! Maybelline'in Color Tattoolar'ından üç renge sahiptim (05-Eternal Gold, 35-On and On Bronze, 40-Permanent Taupe) ve üçünden de o kadar memnundum ki gözüm Pink Gold'dan bir dakika ayrılmıyordu. Sonunda İpek bana hediye etti ve rahata erdim! :)


Minik, yuvarlak bir cam kavanozda geliyor ürün. Siyah kapağını çevirip açtığınızda direkt ürüne ulaşıyorsunuz. Ben genelde parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum. Eğer siz fırça kullanmak istiyorsanız; sık ve kısa kıllara sahip, ortadan biraz daha sert bir fırça kullanabilirsiniz.

Hem far hem de baz özelliği olan Color Tattoolar oldukça kullanışlılar. Bu rengi de adının tam hakkını veriyor; altın ışıltılar içeren pembe. Pink Gold'u, uygulaması oldukça kolay. Kısa sürede sabitleniyor. Rengi çok canlı, güzel bir pembe. Birçok renkle kombinlemesi gayet kolay. Tek başına da çok cici bir duruşu var. :)


Baz özelliğini yerine getirebilmek adına çabucak sabitleniyor. Bu sayede çizgilere dolma gibi bir problemi asla yaşatmıyor. Eğer sizin çok çok yağlı göz kapaklarınız varsa, ne sürsem bende yağlanır, çizgilere dolar derseniz (ki bu oldukça ekstrem bir durum); ancak o zaman altına bir bazla uygulamanızı tavsiye ederim. Yani kendi başına gayet yeterli.


Hemen aşağıda rengin duruşunu görebilirsiniz. :)


İndirimsiz haliyle sanırım 18 yada 19 tl olan Color Tattoolar, Watsons ve Gratis mağalarında satışta.

Sizin favori Color Tattoo'nuz hangisi?

Herkese sevgiler! :)

3 yorum: