12 Mart 2014

Berkin Elvan!


Bu sabaha kozmetik yada güzellik üzerine yazı yazmaya heves ve neşenin bırakılmadığı bir geceye kapadım gözlerimi... Boğazda gitmeyen düğümlerle geçen zor günün ardından, hiçbir şey olmamış gibi devam edemeyeceğim...

Küçücük bir can yitti... Yok yere; minicik bir beden buz kesti...

Safınız ne olursa olsun, ufacık bir çocuğun ölümüne kimsenin kayıtsız kalamayacağını umut ediyorum... 

Youtube kanalıma yüklediğim, 2013'ün son videosunda; "Ülkem için biraz daha farkındalık ve huzur diliyorum." demiştim. Tekrar ediyorum, ülkem için gerçekten bir an önce farkındalık ve huzur; biricik Berkin için Allah'tan rahmet diliyorum...

Unutulmayacaksın çocuk!


1 yorum:

  1. Duyarliliginiz icin tesekkurler. Artik zaten olmasi gereken duyarliliklara tesekkur eder olduk. Olen kardesimize uzuldum. Ardindan konusulanlara kat kat uzuldum. Olen bir cocuga kimligini sorgulamadan rahmet dilediginiz icin binlerce tesekkurler. Sizin gibi insanlar oldukca umutlaniyorum. Umarim hep beraber eski degerlerimizi hatirlamaya baslariz. Insani degerlere doneriz. Hepimizin basi sagolsun.

    YanıtlaSil