25 Mart 2014

SIGMA E35 Tapared Blending Brush


Herkese merhaba! Karşınızda en en en çok sevdiğim karıştırma fırçalarından biri olan Sigma E35 var! :) 


Yazısını şurada yazdığım E25'e göre daha "ince ve uzun" kıllara sahip ve bu sebepten daha "ince ve yoğun" hatlarda bir dağıtım sağlıyor.  E25'e göre rengi daha net yerleştiriyor. Daha keskin bir hat çiziyor. 

Hemen aşağıdaki fotoğrafta; üstte E35, altında E25'i görebilirsiniz.


Genelde E35'in üzerine E25 yada E40 ile geçiyorum. Makyaja kattığı etkiyi çok seviyorum!

Ne kadarına sahip olursam olayım, "Yeter!" demeyeceğim fırçalardan biri E35!

Sigma fırçalarımı, www.sigmabeauty.com adresinden, her sene Black Friday indiriminde ücretsiz  kargo avantajıyla alıyorum! :)

Herkese sevgiler! :)


5 yorum:

  1. şu black friday i bir türlü yakalayamıyorum yaa :/ mutlaka edineceğim bir fırça :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogdan ve Instagram'dan duyurucam yaklaştığı zaman. :)

      Sil
  2. Mac 217 istiyordum ama sende bu fırçaları görünce çok aklım karıştı doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC 217 çok başka ama! Muadillerinin asla yerini dolduramadığı, tüm efsaneviliğini hak eden bir fırça! Aklın hiç karışmasın :) 217'yi mutlaka al. :) Daha sonra bir ara E35'i de edinirsin. :) Okumak istersen 217'nin de yazısı var blogumda. :)

      Sil
  3. ah bu fırçalar yeni yeni alışmaya başladım ve hepsini almak istiyorum :) ecotools almaya karar vermiştim ama sanrım Black Friday indiriminden de yararlanacağım:) tşkrler paylşım için:)

    YanıtlaSil