18 Kasım 2013

Bioderma - Hydrabio Exfoliating Cream



Merhabalar! Bugünün yazısı nemsiz ve hassas ciltler için nemlendirici etkili bir mikro peeling üzerine olacak. Buyurun devam edelim..

Ürün 75 ml'lik tüpte bulunuyor. Yoğun beyaz yapıda, kremsi, içinde her peelingde olduğu gibi küçük granüller var.

Haftada bir veya iki kez, nemli yüze, göz bölgesine gelmeyecek şekilde, dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanıyor. 


Bu benim denediğim ikinci yada üçüncü peeling. Bundan öncekileri bir iki kez denedikten sonra hemen kaldırıp atmıştım. Zaten peeling konusunda çok tedirginimdir, memnun da kalmayınca hemen uzaklaşmıştım peeling konusundan. Bu peelingle de yine biricik eczacım Ferda hanım sayesinde tanıştım. "Ama.. Ben.. Peeling.. Yok yok.." derken kendimi sevgili peelingimle evde buluverdim. Tabi ki hemen denedim. İşte etkileri...

Cildinizi rahatlatıyor ve ferahlatıyor. Cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz. Nemlendirici etkisi sayesinde cildi germiyor, kurutmuyor. Bıraktığı yumuşak ve parlak etki sevilmeyecek gibi değil! Cildi canlandırdığı gibi düzenli kullanımda siyah noktalarımı da hafifletti. 

Genel olarak tüm peelingler için önemli bir hatırlatmada bulunmak istiyorum; peeling cildinizde aktif sivilceleriniz varken yapılmamalıdır, yayılmalarına sebep olur. Söndükten, kuruduktan sonra peeling yapılmalıdır.

Bioderma'nın nasıl bir marka olduğundan, ürünlerinin başarısından bahsetmeye gerek olduğunu sanmıyorum. Cilt tipine ve sorununa uygun doğru ürünler seçildiği sürece Bioderma'ya ve diğer tüm dermokozmetik ürünlere sonuna kadar güveniyorum. Cilt bakımında dermokozmetik ürünlerin ne kadar önemli olduğunu bilmeyenleriniz varsa lütfen şuradaki yazıma biraz vakit ayırın. ;)

Sağlıklı bir cildin, doğru cilt bakımının atlanamaz adımlarından biri düzenli peelingtir.

Herkese sevgiler! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder