16 Kasım 2013

The Balm - Balm Shelter


Herkese günaydın! Bugün, Kurban Bayramı'ndaki indirimden aldığım, o zamandan beri denediğim ve 'artık yazısını yazmalıyım' dediğim; The Balm'ın Balm Shelter'ından bahsedeceğim.



Ürün 64 ml içeriğe sahip ve tüp formda. Ürünü aldığınızda çevirmeli başlığı-kapağı çıkarıp tüpün ağzındaki koruma bandını çıkardıktan sonra kullanmaya başlıyorsunuz. Bu özelliği takdir ettim!


Balm Shelter bir renkli nemlendirici. Tercihe bağlı kışın da kullanılabilir ancak asıl zamanı fondötenlerin ağır geldiği yaz ayları. Bu nedenle içerdiği SPF 18 sonbahar ve kışın yeterli olsa da yaz için kesinlikle yeterli değil. 


Yapı olarak çok hafif ve ince bir yapıya sahip. Sonbaharda ve kışın yüzünüze hafif bir şey uygulamak istediğinizde doğru tercih olabilir. Kuru ve normal ciltler için uygun, iyi derecede nemlendiriyor. Kapatıcılığı ortadan aza doğru. Tabi ki fondöten kadar bir kapatıcılık beklenmemesi gerektiğinden kapatıcılık konusuna tamam diyorum fakat kalıcılık konusunda beni pek memnun etmedi.


Renk seçeneği oldukça kısıtlı. Bendeki rengi en açık rengi Light. Tüpten ürün ilk çıktığı an oldukça koyu görünüyor. Fakat yüzünüze uyguladığınızda yani yaydığınızda rengi açılıyor. Light yine de bana biraz koyu kalıyor ancak rengi zamanla biraz daha eşitleniyor cilt rengiyle. Bu yüzden çok büyük bir sıkıntı yaşamıyorum.


Ben genelde Balm Shelter'ı evden kısa süreli (1-2 saatliğine) çıktığımda ve yüzüme hafif bir şeyler uygulamak istediğimde kullanıyorum. Fiyatına göre iyi sayılabilecek bir ürün ancak benim için bittiğinde tekrar almayı düşünmediğim ürünler arasında.

Yalnızca Gratis'lerde satılan, The Balm ürünlerinden Balm Shelter'ın indirimsiz fiyatı 32 tl.

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder