4 Kasım 2013

The Balm Allıkları #1 - Pinstripe


Herkese günaydın! Bu haftayı bir yazı dizisine ayırmaya karar verdim ve konumu rengarenk seçtim; The Balm'ın allıkları!

The Balm'ın tüm allıkları, harika ambalajları ve pigmentasyonlarıyla oldukça uzun zamandır zaten el üstündeler. Yine de bir de benden duyun istedim. İlk konuğum; Pinstripe!


The Balm'ın çok yakın bir zamanda çıkarmış olduğu Instain koleksiyonundan Pinstripe, şimdiye kadarki The Balm allıklarından çok farklı bir renge sahip. Daha ambalajından bu farklılığı hissettiren allığın kapağında çok elegant bir kadın portresi var.


Beyaz tende de esmer tende de harika duracak, hafif yansımalı, mor alt tonlu (hatta oldukça yakın), çok koyu bir gül kurusu-erik rengi. Mürdümün en güzel hallerinden biri. Tam bir sonbahar rengi olan Pinstripe, eski koleksiyondaki allıklardan daha pigmentli. Hatta Instain serisinin tamamı, zaten çok çok pigmentli olan eski koleksiyondan daha pigmentli!


Pinstripe'in renginden ve pigmentasyon yoğunluğundan dolayı dağıtma sıkıntısı var. Bunun için oldukça büyük bir fırçayla, çok hafifçe uygulamanız en doğru yöntem olur. İsterseniz uygulamadan önce fırçanızı termal suyla hafifçe ıslatabilirsiniz. Bu daha da kolay bir uygulama sağlar.


Ben bu ürünün far olarak da denenmesi gerektiğini düşünüyorum! ;)


Nars'ın Sin allığına çok çok yakın olan Pinstripe'i, The Balm markasının tüm ürünlerinin yalnızca Gratis'lerde bulunması sebebiyle; Gratis'lerden indirimsiz 27 tl'ye ulaşabilirsiniz.

Herkese keyifli günler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder