23 Kasım 2013

THE BALM Put A Lid On It


Herkese günaydın! Bugün göz makyajımın olmazsa olmazı ve hatta demirbaşı; The Balm - Put A Lid On It göz bazından bahsedeceğim.

Göz bazları, göz makyajlarının daha uzun süre; bozulmadan, çizgilere dolmadan, uçmadan kalmasını sağlayan ve renkleri daha canlandıran müthiş yardımcılardır! 

Bu ürünü 2013 Temmuz'dan beri arıyordum! Geçtiğimiz aya kadar Mersin'de yalnızca bir tane Gratis şubesi olması da işimi zorlaştırıyordu. Her ay iki üç kez tekrar tekrar adımı ve telefonumu bırakıp oflaya oflaya eve dönüyordum. İzmir ve İstanbul'daki arkadaşlarıma da sormama rağmen bir türlü denk gelmiyordu. Yazın ürünün üretimiyle ilgili bir sıkıntı yaşanıyordu ve pek çok mağaza bu ürünün stoğu yenilenmiyordu. Geçen ay Forum'a da bir Gratis açılmasıyla açılış günü bir umut koştum ama hazin son aynı .. Bir hafta sonra öylesine girmişken Gratis'in sevgili mağaza müdürü, ben hiç The Balm standına niyet etmemişken güzel haberi verdi! Mağazaya o dönem için yalnızca iki tane gelmiş ve devamının ne zaman geleceği belli değilmiş. Tabi ki ikisini de kaptım! :) Gelelim ürüne...


Ürün tüp formda ve her The Balm ürünü gibi bu ürün de çok sevimli bir ambalaja sahip. Tüp yapısı çok kullanışlı. İhtiyacınız kadar ürünü çok rahatlıkla alabiliyorsunuz. Zaten azıcık bir miktar rahatlıkla yetiyor. İlk anda hissettirdiği yapısı ıslak olsa da 10-15 sn içinde kuruyor ve sabitleniyor. Sonrasında makyajınız siz silene kadar sizinle! :)


Renkleri canlandırmak, daha net hale getirmekte de oldukça başarılı!

Gratis mağazalarından indirimsiz haliyle 27 tl'ye sahip olabilirsiniz.

Herkese güzel günler! :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder