14 Kasım 2013

MAC Studio Finish Concealer


Herkese günaydın! Bugün Perşembe ve ben sabah sekizdeki dersimde yerimi çoktan aldım. Söylemeliyim ki; bir makyajda yüzdeki renk dengesi benim için en önemli şeydir! Bundan dolayı da göz altlarının iyi kapatılması ve aydınlatılması da çok ciddi bir öneme sahip benim için.

Bugünün konusu da benim bu hayatta olmazsa olmazım MAC Studio Finish Concealer (NW20).


Küçük, siyah, üzeri cam olduğundan içini görebildiğiniz klasik MAC kapaklı kavanozda geliyor ürün. Yapısı kremden daha katı ve uygulaması diğer pek çok concealera göre oldukça zor. Ben yüzük parmağımla uygulamayı tercih ediyorum. Parmağınızla biraz ısıttığınızda hemen kremsi yapıya dönüyor. Kapatıcılığı ÇOK yüksek ve çizgilere ASLA dolmuyor! Çünkü uygulamadan çok kısa bir süre sonra sabitleniyor. Kapatıcılığı çok yüksek olduğu gibi verdiği aydınlık da çok başarılı!


Bence tek eksisi; uygulamadan önce iyi bir nemlendirme gerektirmesi; yapısı göz altlarını çok kurutuyor. Bunun dışında en ufak bir olumsuzluğa sahip değil! Ve ben Studio Finish'e ba-yı-lı-yo-rum!!! :)

Kendisine MAC mağazalarından yada www.maccosmetics.com.tr adresinden 55 tl'ye ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder