19 Kasım 2013

Flormar - Style Matic Eyeliner (S04)



Herkese günaydın! Bugün sizlere etkisiz gibi görünebilecek fakat çok işlevsel bir yardımcıdan bahsedeceğim. Flormar'ın Style Matic Eyeliner kalemi, S04 rengi. Daha önce Flormar'ın yalnızca oje grubunu ve kalemlerini sevdiğimi söylemiştim; bu kalem de onlardan biri.


Bu kalem çıkalı pek fazla olmuyor. Ben de bu kalemden önce, az sonra anlatacağım kullanım yerleri için, bu kalemle aynı işlevi gören Golden Rose Eyeliner - 312 numaralı kalemi kullanıyordum. Kendisi çok aydınlık bir beyaz. İşimi görüyordu fakat çok memnun değildim. Çünkü beyaz renk patlar ve renk dengesini ayarlamak zordur. Ayrıca göz makyajında yanlış beyaz; gözü kızarmış ve yorgun gösterir. Yine de bir dengi olmadığından sanıyorum üç sene gibi bir zamanı beraber geçirmiştik. Evet evet, üniversite 1'in bittiği yaz tanışmıştık! :)


Gelelim Style Matic'e. Tam bir ten rengi, oldukça soft. Mat bir renk. Çok çabuk sabitleniyor. Kalem asansörlü ve kalemi tuttuğunuz yere denk gelen kısımda yumuşak bir lastik var; aynı gerçek kalemlerde olduğu gibi. Oldukça kullanışlı formda. 

Peki ben bu kalemi ne için kullanıyorum? 
Bu kalemi kullandığım üç önemli nokta var ve bu kalem yalnızca işlevini gerçekleştirmiyor; bunu pratik bir şekilde yapmamı sağlıyor. İşte o üç önemli nokta:

1) Günlük kullanımda, koyu renk göz makyajlarında da hafif renklerde de gözümün içine uyguluyorum. Bu gözlerin daha büyük görünmesini sağlar.

2) Koyu renk ruj sürdüğümde dudaklarımın etrafını concealer yada bu kalemle geçiyorum. Bu, rujun daha kusursuz ve rengin daha net durmasını sağlar.

3) Kuyruklu eyeliner çektiğimde kuyruğun altından concealer yada bu kalemi geçiyorum. Bu, kuyruğun daha net ve düzgün görünmesini sağlar.



Bu kaleme Flormar standlarından 13.90 tl'ye ulaşabilirsiniz!

Herkese güzel günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder