8 Ocak 2014

ESSENCE Eyebrow Stylist Set


Herkese günaydın! Bugün yine Essence'in uygun fiyatına karşılık şaşırtıcı kaliteye sahip bir ürününden bahsedeceğim; Eyebrow Stylist Set, Kaş Kiti.

Ürün plastik ambalajda geliyor; şeffaf ve yassı tüp şeklinde. Ürün miktarı 2 gram. Pakette; biri açık biri koyu olmak üzere iki kahve tonu, küçük bir tanıtım kağıdı, üç adet plastik kaş şablonu ve minik bir fırça mevcut. Ancak paket oldukça dayanıksız olduğundan bunların muhafazası da kolay olmuyor. Kapağı kendiliğinden düşebiliyor, paket üstündeki yazılar çabuk siliniyor ve farların bulunduğu ince plastik hazne de oldukça dayanıksız. 





Ancak ürünün performansı... İşte burada tüm gidişhatı tersine çeviriyor!


Kaş farlarının rengi de kalıcılığı da oldukça iyi. Akma, dağılma gibi bir sıkıntı yaratmıyor. Kaşları gayet başarılı bir şekilde belirginleştiriyor. 

Ben kaş şablonlarını kullanmıyorum. Zaten kaşlarımı da hiç aldırmıyorum; genel hatlarıyla şeklini seviyorum, etrafındaki bir iki taneyi kendim cımbızla hallediyorum. O kadar seyrek kaşlara sahibim ki; zaten aldıracak kadar yoklar! :)

İçindeki küçük fırçasını da denedim ve çok sevdim! Çok kullanışlı buldum bu miniği. Rengi güzel topluyor, güzel aktarıyor. Biraz dikkatli olmalısınız, eğer nazik olmazsanız renk koyduğunuz yerde yoğun kalıyor. Biraz dikkatli bir uygulama istiyor ama gayet başarılı, iş görüyor!


Çok pratik, çantaya at-çık (ama kapağına dikkat et!) bir paket! :))

Bu kadar övdükten sonra inkar edilemez bir kötü yönünü de sizlere söylemeliyim; içeriği. Bu kit; mica, talc ve paraben türevi içeriğe sahip. Karar sizin. Ben performansından oldukça memnunum. Ancak bu konuda hassas olanlarınız varsa, bu noktaya dikkat etsinler. Ürünün ömrü, açıldıktan 12 ay sonrasına kadar.

Gratis mağazalarından ulaşabileceğiniz bu kaş kitinin fiyatı 8,5 tl.

Herkese sevgiler! :)



3 yorum:

  1. Bu kaş kitlerinin içerisindeki şablonlar çok gereksiz bence :) Ama güzel bir ürüne benziyor, ben beğendim :) Bu ara toprak tonlarındaki far paletimle dolduruyorum kaşlarımı. Ama denk gelirsem buna da şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de çok gereksizler! :) Ama kaş farları güzel, ben beğeniyorum yapılarını. Fiyatı da gayet makul. Denemekten zarar gelmez. :)

    YanıtlaSil
  3. yazılarınızda tek eksik öncesi ve sonrası uygulamaların olmaması bence

    YanıtlaSil