29 Ocak 2014

NYX Blush (Taupe)


Herkese merhaba! Hayatımın ikinci kontür pudrasının yazısına hoşgeldiniz! İlki olan Sleek Contour Kit için lütfen tıklayın.

1,66 boyuma 54 kilomu gayet uygun ve hatta ideal bulsam da; kaç kilo verirsem vereyim beni asla terk etmeyen yanaklarımdan dolayı, kontürleme benim makyajımın önemli bir parçası. 


Taupe'a olan merakım sevgili Essie Button'ın geçen sene çektiği 'Favori Sonbahar-Kış Allıklarım' videosundan sonra başladı ancak bir ay öncesine dek ona bir türlü sıra gelmedi. Bir önceki ay yaptığım BeautyJoint alışverişimde fiyatının da uygunluğu sebebiyle hemen attım sepete!


Taupe, yazının başında da bahsettiğim gibi; beyaz tenlilerin kontürlemede kullanacağı en idael ürünlerden biri! 

Siyah, plastik ve şeffaf kapaklı minik bir pakette geliyor. Rengi gri-kahve ve tonu oldukça nötr. Yani içinde turunculuk, sarılık veya fazla kahvelik yok. Yapısı ise tamamen mat.

Beyaz tenlilere allık olarak ise yalnızca bronz makyajlarda yakıştırdığım bu allık, buğdaylarda varla yok arası bir renk sağladığı için tamamen tercih meselesi. Çok allık kullanmayan ama "hafif de bir renk olsun ama o renk de çok belli olmasın, doğal dursun" diyen bir buğdaysanız :) Evet bu sizin aradığınız allık! :)


Hemen aşağıda güneş ışığında rengini görebilirsiniz.


Pigmentasyonu zayıf ancak bu, kontrollü giderek rengi arttırmak için bir avantaj bence bu ürün için. Tozutma problemi ise hiç karşıma çıkmadı. :) 

Kalıcılığı bazsız 5 saat kadar. Bence makul. Fiyatına oranla düşününce de gayet benimsiyor insan beş saati. :)

Taupe'u kullanarak yaptığım Gelin Makyajını izlemek için buraya tıklayın! :)


Ülkemizde Douglas mağazalarından ulaşabileceğiniz NYX Taupe'u, Türkiye fiyatından çok farklı olarak; BeautyJoint sitesinden 5 dolara aldım.

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. Bunu cok merak ediyorum aslinda nyx Rossmannlarda da satilmaya baslandi bakabilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa burda Rossmann olmadığ8 icin bilmiyorum :/ :) Ben çokk seviyorum! Bence mutlaka denemelisin! Eğer alırsan yorumunu duymaj isterimm :) :*

      Sil