3 Ocak 2014

LAURA MERCIER Secret Camouflage (SC2)


Yılın ilk Cuma'sından herkese günaydın! :) Bugün hayatımın olmazsa olmazlarımdan biri olmasına rağmen 2013 Favorilerim videomda bahsetmeyi nasıl unuttuğumu aklımın bir türlü almadığı, inanılmaz bir üründen bahsedeceğim sizlere! :)


Özellikle Lisa Elridge'in neredeyse her videosunda gördükçe ağzımın suyu akıyordu. Daha sonra sevdiğim birçok vloggerda da gördüğüm bu paleti almamak için pek de direnmedim aslında! :) Hemen bir şeylerden kıstım, paramı ayarladım ve siparişi verdim! Açıkçası uzun zamandır bu şekilde bir kamuflaj paleti arıyordum.


Ürün; koyu mürdüm, üzeri ışıltılı bir ambalajda geliyor. İçinde çok kullanışlı bir aynası var. İki tane kapatıcı mevcut; biri sarı, diğeri pembe alt tonlu. Bendeki rengi SC-2. 


Ben uygulamada Real Techniques Detailer Brush'ı kullanıyorum; fırçayla sürüp parmağımla tampon yaparak yediriyorum. Yada direk parmağımla ısıtarak uyguluyorum. 

Ürün oldukça kuru olduğundan biraz uygulama zorluğu yaşatıyor. Fakat sonuç öyle harika oluyor ki; o zorluk devede kulak kalıyor!


Uzun zaman, yüzümdeki kızarıklıkları ve dönem dönem oluşup geçen kusurları iyice kapatacak bir ürün aradım. Secret Camuflage'dan beri sık bile kullanmadığım renkli nemlendiriciyi dahi unuttum! Ancak daha yoğun kapatıcılık ve kalıcılık istediğim özel zamanlarda bir renkli nemlendirici yada fondöten uyguluyorum. Sonuç gerçekten inanılmaz!

Renklerin kullanımı ise şöyle;
Sıcak bir renk olan kırmızılıkları soğuk bir renk olan sarı ile nötrlüyoruz. Yani sivilceler yada yüzde her zaman kendiliğinden daha kızarık olan bölgeler (burun kenarları gibi) için sarı rengi kullanıyoruz. Kahverengilikleri ise turuncumsu renkle nötrlüyoruz. Yani sivilce izleri, lekeler gibi kahverengimsi soğuk tonlu kusurları da turuncumsu pembemsi olan sıcak bir renkle nötrlüyoruz.

Bu correct&conceal paletin göz altları için pek tercih edilmemesinin sebebi ise; yapısının çok kuru olması. Dilerseniz çok yoğun bir nemlendirmeden hemen sonra yada az miktarda nemlendirinizle karıştırarak göz altlarına uygulamakta da hiçbir mahsur yok tabi ki!




Bu ürün, kesinlikle, bu hayatta olmazsa olmazlarımdan biri! Ekim 2013'den beri kullanıyorum; hala bir azalma, parmak yuvası yok! Yani oldukça bereketli de bir ürün.

Özellikle karma ve yağlı ciltler, ürünün kuru yapısından dolayı daha çok seveceklerdir. Zira ben altına çok iyi bir nemlendirici uygulamadan asla kullanamıyorum! 

Bu mucizeye, Boyner mağazalarından indirimsiz haliyle 108tl'ye ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)

4 yorum:

  1. Tatlım güzel günlerde kullan ama ben şunu anlamadım bunu gözaltı için tavsiye etmiyor kullananlar neden 2 alttonlu yapılmış ozaman? Yani yüzüm için kullansam sarısı ne işime yarar pembesi ne işime yarar? Bu arada videolarına bayıldım çok özenlisin inşallah hep devam eder bu özenin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar! :) Göz altları için pek tercih edilmiyor, çünkü yapısı çok kuru. Çok iyi nemlendirme sonrası uygulansa bile yine de kuru kalıyor. Ve göz altlarına göre ciltteki sonuçları çok çok daha başarılı! 'Kırmızılıkları sarı; kahvelikleri turuncu kapatır' dengesine göre kullanılıyor bu palet de. Ve tabi ki cilt renginize göre palet rengini seçmeli ve cildinizde kapatmak istediğiniz kusurların rengine göre uygulama yapmalısınız.
      Yorumlarınız için de çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  2. videolarınızı çok beğenerek takip ediyorum özellikle bu ürünün vazgeçilmeziniz olduğunu belirtmiştiniz ben de satın almak istiyorum fakat Anadolu'da küçük bir ilde yaşıyorum yani elden alma şansım yok,internetten nereden sipariş verebilirim,yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. :) Çok teşekkür ederim. :) Boyner'in resmi sitesinden sipariş verebilirsiniz. :)

      Sil