30 Ocak 2014

YSL Youth Liberator Serum Foundation



Herkese merhaba! Bugün sizlere, şimdiye dek kendime verdiğim en yüksek fiyata sahip yılbaşı hediyesinden bahsedeceğim! YSL'in Youth Liberator Serum Fondöteni. Bu hediyeyle, kendimi hayatımın fondöteniyle tanıştırmış oldum! :)

2013 Aralık ayının ikinci haftası bir mail aldım. Bu mailde, Aralık ayının son iki haftasında geçerli olmak üzere Sephora mağazalarında, bana özel, belli limit ve üzerlerine belli indirimler olduğu yazıyordu. Maili aldıktan sonra zaten yerimde duramaz oldum. Hem ne alsam diye düşünüp hem kendimi zapt etmeye çalışıyordum. Sonunda; bu fondöteni sadece deneyip, yüzümde nasıl durduğuna bakıp, gün boyu duruşunun değerlendirmesini yapıp, öyle karar vermek üzere mağazaya gittim. Ama durum çok net ve hızlı gelişti. Denedim, ödedim, çıktım.


Öncelikle Lily Pebbles başta olmak üzere; ViviannaDoesMakeup (ki kendisi de Lily Pebbles'ın övgüleri üzerine denemiş), Essie Button ve Fleur DeForce'da gördüğümden beri yani çok uzun zamandır aklımdaydı. Fakat yüksek fiyatından dolayı denemek bile istemiyordum; etkilenmekten korktuğum için.. :) Sephora kartıma indirim tanımlanınca da, daha sonra bir vicdan muhasebesi yapacağımı bilerek (ki öyle de oldu!) "onu" aldım! :) 


Öncelikle tabi ki ambalajı mest etti beni. 30 ml içerik, pompalı kapak, ağır cam şişe. Siyahtan şeffafa giden son derece şık bir şişe hem de. Bendeki rengi BR20. 


Bir serum fondöten olan Youth Liberator, katı-kremsi bir yapıya sahip ve yaşlanma karşıtı her ürün gibi yüksek nemlendirme özelliğine sahip. Ancak bu nemlendirme kuru ciltlerin ihtiyacını net karşılayacak kadar bir nemlendirme değil. Zira ben de altına kendi nemlendiricimi muhakkak uyguluyorum. 

İçeriğindeki SPF 20 özelliğiyse kış için gayet yeterli. 

Açıkçası kokusu beni ilk an biraz rahatsız etmişti. Ancak ilk kullanımdan sonra o kadar da rahatsız edici olmadığını düşünmeye başladım. Şu an hoşuma bile gidiyor kokusu! :) 

Kapatıcılığı orta, hatta ortadan bir tık daha yüksek. Kalıcılığı ise inanılmaz! Benim şimdiye kadar denediğim en uzun süre 8 saatti ve 8 saat sonunda yeni uygulanmış gibi yüzümdeydi!

Duruşu ise "Ben buradayım! Bakın, ben fondötenim!" demiyor ancak yok gibi de durmuyor. Doğal, canlı, tazecik bir bitiş sağlıyor! 


Fiyatını etkileyen, içeriğindeki serum; cildi de çok çabuk etkiliyor. İlk defa bir fondöten, cildimi nefessiz bırakmadı! İlk defa bir fondöteni, gün sonunda temizledikten sonra cildimde kızarıklık yaşamadım! Her bir kuruşu, sırf bu sebepten bile, tek tek hak ediyor!



Peki gelelim en önemli soruya: Bu fondöten hangi cilt tipine uygun?
Cevap: Hepsi!
En çok karma ciltlerin seveceği bu fondöteni, kuru ciltler altına nemlendirici ile; karma ciltler ise altına matlaştırıcı bir baz ile rahatlıkla kullanabilirler.

Hiç durmadan övgülere devam edebilirim, çünkü Youth Liberator benim için "o fondöten"!

Bu fondöteni kullandığım Gelin Makyajı videomu buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.

YSL Youth Liberator Serum Fondöteni indirimsiz olarak 170 tl'ye Sephora ve Tekin Acar mağazalarından alabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder