12 Ekim 2013

Bobbi Brown - Corrector (Bisque)



Herkese günaydın! Bugün daha aydınlık, daha canlı bakışlar için çok önemli bir sır vereceğim. Eğer göz altı koyuluklarınız ve halkalarınızla başınız beladaysa; lütfen okumaya devam edin. :)

Göz altlarınız çok koyu, halkalarınız da mevcut. Kapatıcı uyguladığınızda görüntü toparlanıyor ancak yeterli gelmiyor. O halde mutlaka denemenizi tavsiye edeceğim tek bir ürün var; Bobbi Brown Corrector! 


Corrector; Bisque ve Peach olmak üzere iki ana renkten oluşuyor. Mevcut tüm renk seçenekleri Bisque ve Peach'in tonları ve birbirlerine geçişleri. Bisque turuncu bazlı, Peach ise pembe bazlı iki ton.

Correctorların amacı; concealerdan önce uygulanarak, içerdikleri pembe-turuncu renklerin göz altı koyuluklarını teninize doğru dengelemektir. Üzerine concealer uygulandığı zaman, tamamen tertemiz, aydınlık göz altlarına sahip olabilirsiniz.


Dikkat çekmek istediğim en önemli nokta, correctorların renk seçimleri. Correctorlar; concealer seçer gibi teninizden bir ton açık seçilmiyorlar! Amaç göz altı morluklarını-maviliklerini nötrlemek olduğundan ona uygun bir pembe-şeftali tonu bulmanız gerek. Eğer bu ürünü almayı düşünürseniz; bu konu hakkında yazan başka bloggerlar da mevcut, lütfen onların da yazılarını okuyup ten renklerini ve kullandıkları corrector renklerini inceleyiniz. Bu tavsiyeyi şu amaçla veriyorum; ben corrector almaya gittiğimde pek sevgili MUA, concealer seçer gibi corrctor rengi seçti (Porcelain Bisque) ve correctoru concealerın üstüne uygulamaya kalktı!!! Üzerine yorum bile yapmıyorum ...


Benim kullandığım renk Bisque. Üzerine MAC Studio Finish NW20 concealerımı uyguluyorum. Corrector, çok ince bir uygulamayla mucizeler yaratıyor.

Ben her zaman corrector kullanmıyorum. Çoğu zaman yalnızca concealer bana yetiyor. Ama uykusuz kaldığım zamanlarda, hastayken yada özel bir davette en büyük kurtarıcım kendisi. 

Bu küçük mucizeye Sephora ve Boyner mağazalarından 75tl'ye ulaşabilirsiniz.

Herkese iyi günler! :)


2 yorum:

  1. Tatlım bisque ile nc renklerini kombinlesek hem morluk hem aydınlık problemi ortadan kalkmazmı daha aydınlık bir görüntü olmazmı ikiside morluklar için uygun renkler aydınlık kısmı eksik kalıyormu üstüste uyguladığında sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi! Zaten mutlaka bir kombinasyon yapmanız gerek. Tek başına kullanımıyor Corrector. Amacı göz altlarının rengini cilde dengelemek. Sonra üzerine aydınlatıcınızı uyguluyorsunuz. Mis! :) Ben Pro Longwear Concealer ile kullanıyorum. :)

      Sil