29 Ekim 2013

Bourjois Healthy Mix Fondöten



Herkese günaydın! Bugün çok meşhur bir fondöteni bir de benden dinleyeceksiniz; Bourjois - Healthy Mix Fondöten. Bu fondöten çok çok uzun zamandır yabancı blogger ve vloggerlarda; son zamanlarda ise Türkiye'de oldukça revaçta.

Bilmeyenler için; Bourjois yurt dışında eczanelerde satılan ve Türkiye fiyatına oranla çok uygun fiyatlı bir marka. Bugün anlatacağım Healthy Mix fondöten ise raflarda yenilenmiş formülü ile bulunmakta. Okuduğum bazı yorumlarda yeni formülünü beğenmeyenler olduğunu gördüm. Buyurun benim bu fondöten hakkında söyleyeceklerime... :)


+ Uygulama zorluğu az miktarda var evet, çok kolay uygulanan son derece akışkan bir yapısı yok.
+ Çok doğal bir duruşa sahip.
+ Meyve özlü içeriği sayesinde çok hoş bir kokusu var. Bu koku yalnızca ilk uygulama anında duyuluyor. Sonra kayboluyor.
+ Cilde sağlıklı bir görünüm veriyor. Hafif ıslak bir bitişi var.
+ Kapatıcılığı orta seviye.
+ Kalıcılığı başarılı. 16 saate kadar denemedim ancak 8 saate kadar kalıcılığını doğrulayabilirim.
+ Renk skalası oldukça geniş. Ben 51 numarasını kullanıyorum, neredeyse birebir cilt rengim.
+ Cam şişede, pompalı başlığı var. (En sevdiğimiz! Yaayy!) :))
+ Fiyatı 59 tl. 


Kuru ve çok kuru ciltler mutlaka nemlendiricilerinin üzerine uygulamalılar; ben öyle yapıyorum. Karma ciltler nemlendirici uygulamadan direkt olarak kullanabilirler. Yağlı ciltler de iyi bir bazla kullanabilirler diye düşünüyorum.

Uygulamadaysa Real Techniques'in Expert Face Brush'ı ile Miracle Complexion Sponge'u kullanmayı seviyorum. 

Bourjois'yı Türkiye'de Boyner ve anlaşmalı olan kozmetik mağazalarından (Watsons gibi) bulabilirsiniz.

Herkese iyi günler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder