21 Ekim 2013

Christian Dior - 5 Color Eye Shadow (690 - Flower Blossom)



Herkese günaydın! Bayram tatilinden sonra kaldığım yerden devam ediyorum. Bugün çok şık, elegant bir konuğumuz var. Dior'un beşli far paletlerinden Flower Blossom.

Önce paketinden bahsetmek istiyorum. Dior'un bu tarzdaki ürünleri çok şık ve zarif bir kese içinde geliyor. Koyu lacivert kadife bir kese. Maalesef çok fazla tozlanıyor olsa da bu, kaliteli duruşunu etkilemiyor. Paketin üzerinde gümüş "Dior" yazısının altında, paketi hareket ettirdikçe görebileceğiniz bir hologram bulunuyor; Christian Dior'un baş harfleri "CD". Daha farları görmeden kaliteyi fark ediyorsunuz; bu nedenle bunlardan bahsetmesem haksızlık etmiş olurdum.


Paket içinde yanlarda birer tane iki uçlu aplikatör bulunuyor aslında. Fakat ben onları kullanmayı sevmediğimden alır almaz kaldırdım.

Gelelim renklere. Flower Blossom adlı bu paletteki tüm renkler soft, yumuşak ve natural.  Yumuşak bir şeker pembesi, natural bir somon rengi, soft bir bebek pembesi, simli bir pembemsi krem ve sedefli bir kırık beyaz mevcut.


Tüm renkler pigmentli ve sürümleri kolay, hafif kremsi yapıdalar. Ben Dior'un farlarını çok çok seviyorum! Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Dior'un paletlerine Boyner, YKM ve Sephora mağazalarından 163tl'ye sahip olabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder