28 Ekim 2013

Christian Dior - 5 Color Eye Shadow (770 - Pink Idol)





Merhabalar! Bugünün yazısı bir başka Dior paleti üzerine olacak. Daha önce yazdığım C. Dior 5'li far paletinin yazısını okumayanlar buraya tıklayarak yazıya ulaşabilir ve Dior'un paletlerini ayrı, şık paketlerini ayrı sevdiğimi böylece öğrenebilirler. :)



Gelelim 770 - Pink Idol'e. Bu palet de yine diğeri gibi, kadife şık bir kesenin içinde geliyor. Yine pakette gümüş Dior yazısının altında "CD" hologramı var. İnsanı mest ediyorlar!


Renklere gelecek olursak; biri hariç bu paletteki tüm renkler duochrome'lu! Tüm renkler pembe tonları! Tüm renkler bol ışıltılı! Ve tüm renkler pigmentli! :)

Bu beş renk aşağıdaki fotoğrafta, aşağıdan yukarıya şu şekilde; Pembe-Altın, Mor-Kahve-Yeşil, Beyaz-Pembe, Mor-Kahve ve Şeker Pembe. 


Bu palete sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum! Gerçekten çok farklı, çok özel bir palet. Kullandıkça değerini çok daha iyi anlıyorum.

Bu palete ve Dior'un diğer paletlerine Boyner, YKM, Douglas ve Sephoralar'dan 163 tl'ye sahip olabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. Şuleciğim merhaba canım.
    Seni izlemeye aldım. Ben de beklerim bloğuma. Öptüm seni. Sevgiler, başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife teyzecim, merhaba. :) Hemen takibe aldım bloğunuzu! Çok teşekkür ederim. Ben de çok öpüyorum. Görüşmek üzere.. :)

      Sil