24 Ekim 2013

Maybelline Color Tattoo Krem Far: "05 - Eternal Gold"



Herkese merhaba! Bugün bir yazı dizisine başlamaya karar verdim ve tercihimi Maybelline Color Tattoo serisinden benim favorim olan krem farlardan yana kullandım!

Çokça ün yapmış, MAC Paint Potlar'a muadil olarak üretilmiş, yine cam kavanozlarda ve tabi ki onlardan çok daha uygun fiyatlı Maybelline Color Tattoolar'dan ilk konuğum; Eternal Gold. 


Sürümü oldukça kolay, saf altın ışıltıları içeren bu krem farı uygulamanın en iyi yönteminin parmaklar olduğunu düşünüyorum. Pigmentasyonu zayıf, renk vermekten daha çok altın ışıltılar veriyor. 


Tek başına çok hoş ve doğal bir görüntü sağlayan Eternal Gold, gölgelendirilerek kullanıldığında ise çok başka bir havaya sahip oluyor.


Baz kullanılmadığında katlanma yerlerinde birikmeler yapabilecek potansiyelde. Bunun dışında bir sorunu olduğunu düşünmüyorum. Kesinlikle çok seviyorum! Kesinlikle tavsiye ediyorum!


Maybelline standlarından 12 tl'ye edinebilirsiniz.

Herkese güzel günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder