8 Ekim 2013

Flormar - Mono Eye Shadow (013)



Günaydınlar! Bugünün konuğu yine başka bir güzel far. Evet, göz makyajını ayrı seviyorum! :)

Aslında ben Flormar'ın ürünlerini genel olarak pek beğenmem; tabi ki oje grubu ve göz kalemleri hariç. Nedense şimdiye kadar dudak kalemleri bile beni pek memnun etmedi. Ancak bu far, çokça zaman aradığım ve Flormar'da bulduğuma şaşırdığım harika bir renk!


013 numara olan bu tekli göz farı; içinde çok hafif altın yansımalar bulunduran sedefli bir asker yeşili. Ve ben bu yeşili, altın ve kahvelerle kombinlemeyi çok seviyorum. Tanıyanlar bilir, ben tam bir kahve kızıyım! :) 


Toz formda olan far, çok yoğun bir renge sahip ve ne güzeldir ki hiç tozutmuyor. Uygulama ve dağıtmada da hiçbir zorluk çıkarmıyor. 


Herkese capcanlı günler diliyorum! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder