30 Ekim 2013

Maybelline Fit Me Concealer



Herkese günaydın! Bugün, çok merak ettiğim ve sonunda yaklaşık bir ay kadar önce Feelunique sayesinde tanışabildiğim bir göz altı ürünü üzerine olacak yazım.

Maybelline'in bu ürünü ve hatta Fit Me serisinin hiçbir ürünü maalesef ki ülkemizde bulunmuyor. Büyük bir kayıp; çünkü inanılmaz harika bir ürün kendisi!


Uygulamada sünger başlığı hijyenik bulmayanlar olsa da ben sıkıntı etmiyorum, zaten sahip olduğum her ürünü özenle saklıyor ve uyguluyorum. Yapısı kremsi, muadillerine göre biraz zor uygulanıyor. Kalıcılığı gayet iyi. Ben 10 numaralı rengini kullanıyorum, bu en açık rengi fakat bana biraz koyu geliyor. Ancak yine de örtücülüğünden dolayı severek kullanıyorum.


Ürünün üzerinde "Concealer/Anti-Cernes/Correttore/Corrector" yazıyor. Corrector özelliği olmasından kaynaklı renklerinin birer ton koyudan başladığını düşünüyorum; zira içinde hafif turunculuk da var ki bu da corrector özelliğini destekliyor.

En sevdiğim özelliklerinden bir diğeri de; uygulamadan birkaç saniye sonra sabitlenmesi ve çizgilere dolmaması!


Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Buraya tıklayarak Feelunique adlı siteden 7.49 euro'ya kargo ücreti ödemeksizin sahip olabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder