2 Ekim 2013

MAC Brit Wit // Krem Allık



Herkese günaydın! Bugün bloğumda çok özel bir konuğum var! :) Kendisi benim nezdimde allıkların şahı, gönlümün sultanı! Ve hatta allık sevmeyen sevgilimin bile tek favorisi! :)

MAC krem allıklarından "Brit Wit" !


Bu biricik gözdem, paketinde korkutucu şekilde fazla morumsu görünse de aslında hiç de öyle değil. Mor alt tonlu bir pembe olan bu allıkta mor ve pembe o kadar iyi dengelenmiş ki; bence bu allığın tek bir tanımı olabilir: "YANAKTA NUDE" ! Kesinlikle tam tarifi budur!

MAC'in krem allıklarının kalıcılıklarından ve dağıtılmalarının kolaylığından bahsetmeme gerek olmadığını düşünüyorum; deneme fırsatı bulamayanlar dahi namlarını illa ki duymuşlardır. :)


Sonuç olarak kesinlikle herkeste bulunmalı diye düşündüğüm bir allık. Ben çok çok beyaz bir tene sahibim ve genelde kendime pek allık yakıştırmam. Allıkları çok sevdiğim halde nedense çok zor seçerim. Beyaz tenlilere çok yakışan allıkların dahi pek çoğunu kendime yakıştırmam. Ancak bu allık; hayatımın daimi allığıdır!

Sezonu ideal olarak sonbahar-kış. Ancak yazın da rahatlıkla kullanılabilir.

Umarım içinizde bir kıpırtı oluşturabilmişimdir. :)

Herkese mutlu günler! :)




4 yorum:

  1. Ya o kadar güzel anlatmışsinki gidip alasım geldi. Renk de pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almalısın! Kesinlikle almalısın! Bence herkes almalı! :)) Fotoğraflarda göründüğünden de güzel rengi. Yolun bir MAC mağazasına düştüğünde mutlaka bir dene derim.. Zaten karşı koyabileceğini sanmıyorum :))

      Sil
    2. Zaten krem allıklarını çok merak ediyorum MAC'ı.Aklımda Lady Blush vardı ama yazını okuduktan sonra ikisi arasından kararsız kaldım , neyse zaten kazanan şimdiden belli gibi :))

      Sil
  2. Ya o kadar güzel anlatmışsinki gidip alasım geldi. Renk de pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil