23 Ekim 2013

Down Under Natural's Saç Serumu



Merhabalar! Bugün sizlere bitirdiğim ve uzunca zamandır merak edip yeni aldığım aynı markanın iki saç bakım ürününden bahsedeceğim.

Benim saçlarım çok çabuk kırılır, çabuk kurur (nemsiz kalır), çok geç uzar ve ince tellidir. Yani olabildiğince sıkıntılı bir saç. Canım arkadaşım İpek bu yazıyı okuduğunda, liseden beri bu konuya özel gülüşünü içten içten yapıyordur diye tahmin ediyorum. Saçlarını sık sık kestirmesine, boyatmasına rağmen hep benimkilerden çabuk uzamıştır İpek'in saçları; maşallah! :) Uzunca zamandır evde hazırlanan doğal şeyler denedim ancak hiç birinin faydasını göremedim.


2013 Şubat ayında Down Under Natural's'in Onarıcı Saç Bakım Serumu'nu aldım. 2013 Eylül sonunda bitti. Ürünü nasıl kullandım? Her banyodan sonra nemliyken 2-3 pompa, kuruttuktan sonra 2-3 pompa uyguladım. Bu rutin dışında, dışarı çıkmadan önce, yatmadan önce; aslında aklıma geldikçe, günde iki bazen üç kez uçlara uyguladım. İnanılmaz güzel bir kokusu var. İnsan doyamıyor! :)

Saçları yumuşacık yapıyor. Ve bu yalnızca anlık etki değil; inanılmaz bir hızla saçları onarıyor, besliyor. Her gün her gün ve sıkça kullanmama rağmen bana tam 8 ay gitti; çok bereketli bir ürün. Bu süre zarfında saçlarım inanılmaz toparladı, canlandı. Herkesin fark edeceği kadar sağlığına kavuştu!

Bunun üzerine pek çok kişiye önerdim. Kime önerdiysem geri dönüşler harika oldu!


Serumumun bitmesine yakın, yine aynı markanın "Argan Yağı" içerikli olan serumundaydı gözüm ve iki hafta önce kendisine kavuştum.

Rengi, yapısı bir öncekiyle aynı fakat Arganlı olanın kokusu pek hoş gelmedi bana. İlk kullanımda koku benim için çok keskindi ve bir anda soğudum üründen. Ancak kullanmaya devam ettikçe kokuya biraz alıştım ve çok da rahatsız etmemeye başladı. Zaten buram buram kalıcı bir kokusu olmadığından alışmak da pek zor olmadı.

Etki olarak kıyaslayacak olursam; kesinlikle Arganlı olan eskisinin yanından bile geçemez! O kadar ciddi bir fark var etkilerinde. Eğer bir saç serumu arayışındaysanız; Down Under Natural's Onarıcı Bakım Serumu'nu öneriyorum!

Watsons's mağazalarından 20tl'ye bulabilirsiniz.

Herkese sağlıklı günler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder