3 Ekim 2013

La Roche Posay - Hydraphase Intense Eyes




Herkese günaydın! Bugün cilt bakım rutinimin en önemli parçalarından göz kremimi anlatacağım.

Yirmili yaşlara geldikten sonra eğer ki kişi sıkça makyaj yapıyorsa ve bu makyajlarında göz altı kapatıcısı kullanıyorsa; iyi bir cilt bakımına başlamalı ve bu bakımda göz çevresini ihmal etmemelidir.

Bu seneden sonra artık bir "Biyolog" olacak olan ben, gördüğüm tüm dersleri ve araştırmaları da hesaba katarak söyleyebilirim ki; cilt bakımında kozmetik değil, dermokozmetik tercih ediniz! Aldığım kozmetik eğitimlerinde de her zaman söylenen şudur:
"Kozmetik iyileştirmez; yalnızca güzelleştirir. Dermokozmetik tedavi eder!"

Dermokozmetik hakkında detaylıca bir yazı hazırlamayı düşünüyorum. Bu nedenle bu yazıda daha fazla detaya girmeyeceğim.


Gelelim göz kremine... Ambalajı tüp formda, ince uçlu bir yapısı var. Bu sayede hijyenik bir şekilde istenilen kadar ürün rahatlıkla alınıyor. İçeriğinde tabi ki La Roche'un termal suyu var. Bu krem, kendi üzerinde de yazdığı gibi "Hedefe Yönelik Yoğun Bir Nemlendirici". 

Paket üzerindeki bilgileri aynen geçiyorum:

Kullanım Alanları: Nemsiz ince çizgiler, göz altındaki torbalar, şiş göz kapakları.

Yenilik: Ciltteki nemin kontrolü için hücresel birleşmeler epidermiste bütünleşme sağlar. Yoğun nemlendirici formülü göz altı torbalarına karşı çift etki sunar;
- Hyaluronik asit hücresel birleşmeleri güçlendirir.
- Kafeinin ise şişkinliği indirici etkisi vardır.

Sonuçlar: Göz konturu nemlenir. Bakışlar dinlenmiş görünür.

Kullanımında ise, paketin üzerinde yazdığı için göz kapaklarına da uygulanabilir. Eğer üzerinde yazmıyorsa kesinlikle göz kreminizi göz kapaklarınıza sürmeyin. Lütfen, göz kremlerini "kaş altından göz altına, göz pınarlarına ve tekrar kaş altına" olacak şekilde dairesel hareketlerle uygulayın ve uygulamadan sonra tampon hareketlerle göz çevrenize masaj yapın.

Bu ürünü La Roche Posay satan eczanelerden 64,90'a bulabilirsiniz.

ÖNEMLİ BİR NOT: Bu ürün sizlere önerilmek amacıyla yazılmamıştır. Yalnızca benim kullandığım ürünü tanırmak, paylaşmak amacıyla yazılmıştır. Lütfen bir dermatologa yada yetkin bir eczacıya sormadan cilt bakım ürünü almayınız!

Herkese neşeli günler! :)




5 yorum:

  1. Bu kadar eski bir yazına yorum yazıp hortlatmak istemezdim ama 23 yasına doğru yol alan ve gozaltı morlukları sebebiyle makyaj yapmaya başlayan biri olarak sormak zorundayım :) bu kremi makyaj altına kullanıyor musun? çok kuru gözaltlarım var ve kocaman bir çizgi var ne tür kapatıcı olursa olsun gözaltımda çizgilere doluyor :( o sebepten sağlam bir nemlendirici arayışındayım ne dersin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Ben gayet memnunum durumdan, merak etme, iyi ki yazdın :) Çok çok kuru göz altların varsa, bakım için yeterli olacaktır ancak makyaj altına yeterli gelmeyebilir ilk zamanlar. Benim de göz altlarım kuru ve belirgin bir çizgim var göz altlarında. Bunu kapatmak için ben de mutlaka corrector+concealer uyguluyorum, bu da haliyle çok kurutuyor göz altlarımı. Buna rağmen bana yeterli geliyor. Şeffaf jel formda ürün, ilk bir iki gün sanki daha çok geriyor kurutuyor gibi gelmişti ama o yoğun nemmiş meğer :)) Bir iki günden sonra göz altlarımı toparladı, o kuruluğu da düzeldi zaten. Bu sebepten makyaj öncesinde ekstra bir nemlendirmeye de ihtiyacım kalmadı. Bu zincirlemeyle ihtiyacın karşılanabilir bu kremle. Ama ben makyaj altına özellikle krem istiyorum dersen orası ayrı :) Bu arada ben, güvenilir bir eczanede cilt uzmanına da sormanı tavsiye ederim çünkü 23 yaşına gelmek üzereysen ve henüz hiç göz altın için destekte bulunmadıysan çizgilenmelerini önlemek amacıyla daha farklı bir ürün de tavsiye edebilirler diye düşünüyorum. Ohh! Ne çok yazdım! :)) Umarım yardımcı olabilmişimdir! :)

      Sil
    2. ben de çok yazmana çok sevindim :D ben gözaltlarımın halini gördükten sonra kendimi yaşlandığımda bir fil kadar kırışık görebiliyorum burdan :( ama istediğim cevapları verdin çok sağol ahhh 23 yaş dedikçe ürperiyorum onu da farkettim :D içeriği çok güzel bu kremin baktığında o sebepten sanırım aradığım bu senin de yorumlarına bakarsak ama almadan işini bilen bir eczacıyla da konuşayım bakayım tabi onu da bulması zor herkes ürün satma derdinda aay içimi döktüm resmen tamam sustum tekrar çok sağol :)

      Sil
    3. Hahahaha :D Çok tatlısın çookk :)) Göz altları önemli gerçekten. Bence de almadan iyi bir eczanede, bir cilt uzmanına danış mahakkak. Çok öpüyoruumm! :) Bana haber verirsen durumu, çok sevinirim! :)

      Sil
    4. Sağol o senin tatlılığın :) Ay çok utandım :D ben de öpüyorum final döneminden sağ çıkarsam bakıp alıp sana da durumu bildireceğim :) Vakit ayırdığın için teşekkür ederim takipteyim :D

      Sil