22 Ekim 2013

SkinCeuticals - Phyto Corrective Gel Nemlendirici



Merhabalar! Bugün cilt bakım rutinimin benim için en önemli parçasından bahsedeceğim. Phyto Corrective Gel Nemlendirici. 

Hassas ciltler için yağ içermeyen bu yatıştırıcı nemlendirici ile yine biricik eczacım Ferda Hanım sayesinde tanıştım. La Roche Posay Toleriane krem cildime iyi gelse de kızarıklıklarım için daha etkili bir şeye ihtiyacım vardı. Sevgili Ferda Hanım da bana bu ürünü önerdi. Önce fiyatından dolayı bir tereddüt yaşadım. Sonra hemen oracıkta internetten ürünü arattım. Daha önce hiç duymadığım bu ürün; yüksek moda dergileri, ünlü güzellik editörleri, bazı ciddi (çok ciddi) güzellik bloggerları tarafından el üstünde tutuluyormuş. Düşündüm taşındım; Ferda Hanım'ın "Gerçek anlamda iyi bir cilt bakımına bir yerden başlamak lazım." demesi üzerine, yine de bir tereddütle aldım!


Tam 30 gündür sabah-akşam kullanıyorum ve etkisinden çok çok memnunum! Verdiğim paranın her kuruşuna değdiğini düşünüyorum.

Detaylı olarak cildimden bahsedeyim: çok hassas ve alerjik bir cilde sahibim. Burun bölgem gün içinde hafif parlama yapacak kadar yağlanır fakat burnum dışında kalan bölgeler çok kurudur. Özellikle yanaklarım, dudak kenarlarım ve alın kenarlarım kuruluktan kaşınır. Ve yanaklarımda elmacık kemiklerimin olduğu kısımlarda kızarıklık problemim var.

Bu ürün, bu kızarıklıkları ilk üç-dört günde çok hafifletti ve 15 günde de neredeyse geçirdi. Hassasiyetime inanılmaz iyi geldi. Cilt rengini eşitlediği iddiasını da bizzat doğruluyorum!


Ben sabah ve akşam yüzümü yıkadıktan sonra ikişer damlayı avucuma döküp tüm cildime ellerimi bastırarak ürünü uyguluyorum. Yüzüme yedire yedire sürmüyorum. Tampon hareketlerle uyguluyorum. Daha sonra parmak uçlarımla tüm yüzüme tampon hareketlerle masaj yapıyorum.

Havalar soğumaya başladıkça, cildimin aşırı kuruluğundan dolayı, La Roche'un Toleriane nemlendiricisi ile destekleyebilir, nem takviyesi yapabilirim.

Damlalıklı formda olan bu gel nemlendirici, 30ml içeriğe sahip. 1ml sıvı şişesi ortalama 20 damla içerir. Bu durumda 30ml'de de 600 damla oluyor. Günde dört (sabah iki, akşam iki) damladan ortalama beş ay gidecek bu ürünü SkinCeuticals satmaya yetkili eczanelerden 159tl'ye bulabilirsiniz.

ÖNEMLİ BİR NOT: Bu ürün sizlere önerilmek amacıyla yazılmamıştır. Yalnızca benim kullandığım ürünü tanırmak, paylaşmak amacıyla yazılmıştır. Lütfen bir dermatologa yada yetkin bir eczacıya sormadan cilt bakım ürünü almayınız!

Herkese sağlıklı günler! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder